Zo gaat het niet meer, maar de HA voel ik mij niet fijn bij

Hoi meiden

Zoals vele al weten slaapt Kyan heel slecht snachts. (slaapt wel, maar is heel onrustig) het CB dacht reflux, maar de HA niet. Kreeg dus geen medicijnen. Nu deze zelf gestart en ze werken helaas niet.
NU heeft Kyan ook exceem en deze is ook weer op komen zetten. Kan hij hier last van hebben?
De manier zoals de HA er mee omgaat vind ik niet prettig. Hij wilt gewoon dat we Kyan laten jammeren snachts (uiteindelijk wordt dit zo erg dat hij gaat schreeuwen, vannacht eens gekeken tot hoever we konden gaan)
Nu heb ik gelezen dat er medicijnen zijn tegen de jeuk. Maar de ha zal het wel weer niet willen voorschrijven?
VInd het zo moeilijk bij kinderen en dan de HA die er zo vreemd mee omgaat.
Vroeger waren er ook geen medicijnen. Nou waarom heb je dan nu ha, die had je vroeger ook niet
pfff wat moet ik doen. Denk dat ik gewoon weer ga bellen, maar wordt echt gek. Ga maar een afspraak maken om langs te gaan.

x

Ik zou inderdaad gewoon weer bellen en langs gaan. De arts is er niet voor niets, maar kan me wel voorstellen dat als hij zo'n houding heeft je niet echt zin hebt om te gaan.. Als dus blijkt dat laten pruttelen 's nachts absoluut niet helpt, heb je reden genoeg om terug te gaan!

Meid, wat vind ik het toch vervelend voor jullie. Hoe is kyan eigenlijk overdag? Heeft hij dan geen last?
Arm ventje...en dan heb je het zo slecht getroffen bij die ha.... Is het niet mogelijk om over te stappen maar een andere?
Dit is natuurlijk super frustrerend.

Ik hoop dat een osteopaat wat kan betekenen.

Zijn er geen natuurlijke middeltjes die je kunt gebruiken?

Jari had laatst last van ringworm (schimmel) maar ik wilde geen medicijnen daarvoor. Ik wil zo min mogelijk medicijnen geven..wil eerst altijd kijken op natuurlijke wijze. En schimmels zijn bijvoorbeeld heel goed te behandelen met tea tree. Dus dat paar weken gesmeerd en ringworm iss over. Niets meer van te zien. Dat middel is trouwens goed voor zoveel kwalen. Ik smeer het zelf ook overal op. Staat ook op voor jeuk... Weet niet of je het wat vind hoor, maar je zou het kunnen proberen. Je koopt het bij de tuinen. Tea tree balsem van chi. Ik kan niey zonder dat middel. Ik heb erg last van pukkels en dat helpt ook...

Je moet maar eens lezen waarvoor het allemaal goed is..

Maar ja ik kan begrijpen dat je niey teveel wilt experimenteren met zo'n kleintje..je wilt gewoon een oplossing..ik hoop dat je eruit komt met de ha en dat hij jullie kan helpen.

Veel sterkte! En knuffel voor kyan!

Hoi,

Als het mogelijk is zou ik naar een andere ha gaan en anders kan je altijd eens een kinderarts of dermatoloog bellen en t verhaal eens voorleggen over hoe en wat met je ha. Brutaal zijn hoor anders blijf je van t kastje naar de muur gaan.

En wat betreft de jeuk; wat hier altijd goed helpt is koelzalf. Daar zit verder niks schadelijks in en je kan t zo halen bij de apotheek. Hier is t altijd op voorraad in huis. Ik heb zelf altijd last van warmtebultjes en die jeuken ook zo erg en dan smeer ik er van die zalf op en t helpt prima hier.

Maar wel op je strepen gaan staan hoor.

Succes!!

xx

Nou gisteren naar de HA geweest, we gaan nu Pepti gebruiken. Eens kijken of hij Koemelk allergie heeft.
Mama1981 ik smeer al met speciale vette zalf voor zeer droge huid. Zelfde als koelzalf.
Ga straks ook even de VSM tegen jeuk halen. Mag geen hormoonzalf meer gebruiken, en het exceem kwam juist de laatste dagen erg terug.
Ook een afspraak gemaakt bij de osteopaat. Ga gewoon vanalles proberen.
Over twee weken moet ik terug komen bij de HA en dan gaan we evalueren en terug naar de normale voeding en kijken hoe Kyan daar op reageert

x

Ik zou zeggen gewoon naar kinderarts gaan, ik ben wel met dezelfde klachten naar ha geweest, maar heb zelf toen gevraagd of we naar ka mochten.

Als hij koemelkallergie heeft dan kan de jeuk en eczeem ook weggaan.

Ons zoontje had het ook en is helemaal opgeknapt en heeft koemlekallergie.

Succes, en je gevoel blijven volgen, beter 1 keer teveel naar ha/ka dan te weinig.

Terug
Bovenaan