zo gek

A

Anoniem

Guest
Hoi moet het toch maar effe delen. Wij wilde vlg maand beginnen voor een 2e. Nu gebruik ik een app om mijn cyclus bij te houden en was iets eerder dan normaal ongesteld geworden. Maar vergeten in te voeren. Dus precies op mijn vruchtbare dagen onveilig gedaan.
Maar voor de zekerheid een ovulatie test gedaan de dag na de eisprong en deze was Nog licht positief en de dag daarna negattief. Okee prima.

Maar een kleine week verder heb ik heel veel afscheiding. Ik 3 dagen ovulatie test gedaan. Allle 3 knal positief. Heb nog nooit in mijn leven een cyclus van 35 dagen gehad. Vaak iets eerder naar verder op de dag.
Afscheiding blijft.
Nu. Lees je dat dit kenmerken kunnen zijn van een zwangerschap. Tuurlijk een test gedaan maar wisy vooraf al dat deze negatief moest zijn was 8 dgn voor nod.
Vind dit zo irri. Dat wachten altijd wordt er zo onzeker van.

Als je net gestopt bent kan je cyclus sowieso van slag zijn. En je lichaam kan je goed voor de gek houden. Wist het een paar maanden gelede absoluut zeker. Nou niet dus. Maar verwacht niet dat je gelijk de eerste ronde zwanger bent. Dat is slechts voor enkele geluksvogels weggelegd. 8 dagen voor nod andere afscheiding klinkt bij mij meer als normaal. Maar ook een infectie kan dat veroorzaken. Of een naderende menstruatie. En wachten is altijd lastig. Moet je nagaan als mensen jaren en jaren op een zwangerschap moeten wachten of voor altijd moeten wachten zonder dat hun wens vervult wordt!

Supertje. Ik slik geen pil en ben ip op de dag oongesteld en ken mijn cyvlus erg goed. bij de 1e was ik ook meteen zwanger.
Ik ken alleen deze symptomen niet van de eerste. Maar weet ook dat elke zwangerschap anders gaat.
Ik verwacht niet dat ik zwanger ben. Maar wordt hier altijd grrr onrustig van. Ook omdat ik soort dingen normaal niet heb.
We wachten af....

Ook als je heel regelmatig bent, kun je ineens een rare cyclus er bij hebben. Ik gebruik zelf hormonen om zwanger te worden. Weet precies wanneer mijn eisprong is omdat ik daarvoor spuit. En alsnog kwam het voor dat ik dagen overtijd ging, cyclus had van soms 40 dagen.

Ik wacht het af. Zou ik voor het eerst in mijn menstruatie leven een cyclus van 35 dagen krijgen. Nog nooit gehad. Hihi

Het zou best kunnen... Ik ben nu ook weer zwanger na een miskraam wist dus niet hoe mijn cyclus liep. Zouden eigenlijk een maand wachten maar 1x onveilig gedaan en pats boem we zijn zwanger.

Ik herkende zwangerschap ook aan mijn lichaam, veel meer afscheiding, last van maagzuur.
Ik heb eerst een ovulatie test gedaan omdat ik geen zwangerschapstest in huis had het was gelijk duidelijk. Het kon niet zijn dat ik ovuleerde ivm het aantal weken en ik eigenlijk weleens ongesteld moest worden. Volgende dag een test gekocht en we zijn zwanger...

Heel veel succes!

Irri supertje. Al dat hormoon gespuit. Hoop dat je snel zwanger mag zijn.

Laurie ik wacht het af.

Terug
Bovenaan