Zo geschrokken vanmiddag!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
vanmiddag lag onze dochter lekker in de box te spelen en mn vriend zat in de huiskamer achter de pc. Ik was even boven. Op een gegeven moment kwam mijn vriend naar boven en zei dat Danielle had overgegeven in de box. Ze zat een beetje onder dus ik zei laten we haar gelijk maar even in bad doen. In bad zat ze steeds een beetje te kauwen met dr mond maar ik zag niks. Vervolgens legde ik haar op het aankleedkussen op dr rug en ging ze een beetje kokhalzen. Ik zette dr rechtop en toen ging het wel weer maar ik vertrouwde het niet. Ik met mn vinger in dr mond had ze iets in dr mond zitten! Was ze bijna in gestikt! Het was een versierseltje wat op dr broek zat genaaid!! Schrikken hoor, maar gelukkig viel het allemaal wel mee maar in het vervolg let ik wel op dat ze geen kleine dingetjes meer van dr kleding kan trekken.
Nou dat wilde ik even kwijt,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

jeetje!! Wat zal je geschrokken zijn zeg!! En wat zit een ongeluk in een klein hoekje hé?!
Maar gelukkig is alles goed afgelopen meid!!

Groetjes Debby.

Hoi Sonja,

Pffoe kan me idd voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Gelukkig wees mijn moeder me een hele tijd geleden op een (overigens leuk) shirtje wat ik van kraamvisite had gekregen, hierop zaten heel veel pailletjes en tja die worden ook in de mond gestopt hoor. Zelf niet op gelet en ja, leuk shirt en liet hem toevallig (gelukkig) zien. Heb het shirt toen direkt maar weg gedaan, vind het te gevaarlijk hoor. Nu let ik er goed op.

groeten,
xx Roos xx

He hoi

Nou wat moet jij geschrokken zijn!!!!
Zo zie je maar weer een ongeluk kan in een klein hoekje zitten, meestal loopt het allemaal wel met een sisser af maar stel je voor zeg.............................

Gr Naomi

He hoi

Nou wat moet jij geschrokken zijn!!!!
Zo zie je maar weer een ongeluk kan in een klein hoekje zitten, meestal loopt het allemaal wel met een sisser af maar stel je voor zeg.............................

Gr Naomi

Terug
Bovenaan