zo geschrokken

A

Anoniem

Guest

Ik  heb donderdag de  hele nacht in het ziekenhuis gezeten met mijn oudste zus.

Ze is   van de zolder trap gevallen en was bewusteloos. Na een minuut of 5 kwam ze weer bij, maar bleef een tijd suf
Ze heeft een gat van 6 cm in haar achterhoofd en het bloedde als een rund. Ze moest per ambulance naar het ziekenhuis
Ook haar rug en nek deden vreselijk pijn. Ik heb tot 's ochtends half 5  op de eerste hulp doorgebracht met haar man. Er zijn foto's gemaakt van nek, rug, longen, bloed onderzocht en urine.
Ze ligt nu nog steeds in het ziekenhuis met een hele zware hersenschudding en verschrikkelijk veel pijn.
Ze is helemaal bont en blauw op haar rug en billen. Een flinke hechting in haar hoofd.
De uitslagen zijn wel goed. Nu zien wanneer ze naar huis komt en hoe ze herstelt.
We zijn echt giga geschrokken, ze ziet er slecht uit.
Kan weinig geluid, licht enz verdragen door die zware hersenschudding. Dus dat zal thuis zijn niet makkelijk maken. met 3 jongens......10, 13 en 16 jaar.
Haar lijf doet verschrikkelijk veel pijn.
Ik vermoed dat ze vandaag of morgen wel thuis komt.....bedden in het ziekenhuis zijn kostbaar.

bah, wat een ellende zo

liefs Pascal

zo dat is schrikken zeg.
Ik hoop dat ze snel hersteld en naar huis mag.
Een ongeluk zit in een klein hoekje.

groetjes servie mv dana

Goh, dat is inderdaad flink schrikken geweest. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Nou ja, voor zover een zware hersenschudding mee kan vallen dan  hè. Ik zou de leeftijd van haar kinderen toch als een soort van voordeel zien, want ze zijn in ieder geval oud genoeg om te begrijpen dat ze echt even wat rustiger aan moeten doen.

Veel beterschap met je zus en hopelijk komt ze snel weer thuis.

Groetjes Fonske.

Joepie ik kan reageren!!!

Maar dat ter zijde:

wat 'n ellende zeg. De tijd dat je moet wachten is altijd slopend, er gaat toch vanalles door je hoofd.

Veel sterkte voor jou (want zussen kunnen het ook erg zwaar hebbenmet hun zus)
en natuurlijk voor je zus en haar gezin.

Wel top dat je ze zo door de nacht hebt gesteund door er te zijn!!!!!! Een superzus.

Liefs Renske

Hey pascal,
wat ontzettend vervelend zeg.
dat is echt schrikken.
Zo zie je er kan je zo wat gebeuren,ze heeft dan echt een lelijke klap gemakt zeg!
zo te lezen heb je haar goed bijgestaan toen het gebeurt is.
heel veel sterkte met alles.
liefs piewie

Hoi Pascal,

Nu mag ik dan toch reageren!
Wat een verhaal. Wat eng zo'n ongeluk in je eigen huis.
Dat verwacht toch niemand.
Gelukkig is het relatief goed afgelopen.
Hoe gaat het nu met je zus?
En hoe gaat het met jou en de overige familie?
Zijn jullie een beetje bekomen van de schrik?
Wens haar maar van harte beterschap en een spoedig herstel.

Groetjes, Helma.

Hoi,

Gatsie wat een verhaal, een ongeluk is maar wat snel gebeurt. Hoe is het met je zus, gaat het wat beter met haar. Een zware hersenschudding is niet niets, ze zal zich nog een tijd minder goed voelen. Zorg maar lekker voor haar.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan