zo geschrokken

Nick wou gisterenavond in ons bed slapen en hij heeft altijd een nachtlampje aan. Dus ook gisteren, toen wij naar bed gingen (tegen 22.00) heb ik hem in zijn eigen bed gelegd. Jurgen zei toen wat ruikt het hier toch raar branderig......wat blijkt nou Tess heeft een klein plastic speelpaardje in de kap van het nachtlampje gedaan. Dat is dus helemaal gaan smelten op het lampje en het was al helemaal zwart.

Moet er niet aan denken wat er gebeurt was als we pas later naar bed waren gegaan (normaal gesproken liggen we niet op dit tijdstip te slapen) Nick lag namelijk naast het lampje.

Nick vroeg of hij het lampje en het paardje mee mog nemen naar school, dan kon hij vertellen hoe gevaarlijk dat is.

Ik had gisteren echt moeite om in slaap te komen, vanmorgen maar even goed duidelijk gemaakt dat dat niet mag.
Liefs sandra

jeetje zeg, dat is zeker schrikken, pfff... (ik ken iemand die met een bedlampje onder de deken brand kreeg...) Kinderen doen onbewust en onverwacht toch nog gevaarlijke dingen, brrrr.  

Kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent.
Zeker als je verder gaat denken hoe het af kon lopen.
Kinderen zien en weten vaak nog niet welk gevaar sommige dingen kunnen hebben en dit is er één van. Ze moeten nog zoveel leren.
Vervelend dat je er ook niet goed van kon slapen!!
En inderdaad goed uitleggen dat zoiets echt niet kan.

Groetjes, m7806

Oeps!!! Ik kan me voorstellen dat je flink bent geschrokken, zeg! Ik zou ook geen oog dicht gedaan hebben, hoor. Een ongeluk zit in een klein hoekje, gelukkig zijn jullie er allemaal goed vanaf gekomen!

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Dat was zeker schrikken! Gelukkig is alles goed afgelopen!
Wel weer heel goed bedacht van je mannetje om het op school te laten zien zodat andere kindjes kunnen zien hoe gevaarlijk het is!

Groetjes van Cissy

Tjonge Sandra, kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Gelukkig waren jullie er op tijd bij!
Vandaag maar extra knuffelen en genieten van je kinderen.
Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan