zo grappig

De jongste 2 hebben vrij vandaag, dus we zaten net lekker rustig op de bank, komt de middelste met zijn hoofd op mn buik liggen, begint de baby te draaien en te porren,,haha,, Hé mama de baby schopt tegen mn oor,, smelt
Wat geeft het soms toch mooie momenten.
De kinderen beginnen het nu ook spannend te vinden, denk dat we dit weekend de box maar gaan neerzetten, maakt het alweer wat tastbaarder voor ze!
Liefs MJ

zeker *smelt*

me nichtje deed elke ochtend bij me schoonzus een check ze had een doktersetje en er moest dan geluisterd worden en een prikje en getemperatuurt worden..
en als ik dan kom ben ik ook aan de beurt dan wil ze me buik insmeren dus word het tubbetje buikcream van voren gehaald zo leuk..
de dochters van me zus vind het een beetje eng me buik krijgt wel een kus en ze zeggen wel daar zit de baby in

oh wat lief!!

Het zoontje van mijn vriendin wil ook altijd even naar mijn baby luisteren.... Ze heeft zo;n apparaatje..... en dan moet er eerst olie op gesmeerd worden, wil hij ook altijd doen... krijg eerst altijd een buikmassage van hem..... en dan luisterd hij... hij wil alleen dan eignelijk niet weer stoppen......

maar is zeker erg lief.........

het is idd misschien nog wat onwerkelijk voor ze... ze zien je groeien... maar het is toch wel vreemd voor ze dat er zo een baby uit komt.... hihi..

idd smelt. de kleine krijgt elke avond een kus en knuffel van de jongste en de middelste praat en zingt ervoor. echt lief,
benbenieuw hoe het gaat als het er eenmaal is

Hihi wat leuk! Echt leuk om te zien hoeveel ze er mee bezig zijn... hoe oud is jullie drietal ook alweer?

Onze oudste (3jaar!) zegt heel regelmatig... mama ik hou van jou en van papa en van Elias en van de baby! Vind het erg leuk en bijzonder dat hij de baby nu al erbij noemt!

Hij vraagt ook vaak wanneer de baby komt... moeilijk uit te leggen..! En inderdaad kusjes en knuffels geven...

Owja nog een leuke opmerking....
IK zei laatst tegen m dat als de baby was geboren dat ik hem dan weer beter kon tillen en knuffelen...zegt ie...nee hoor mama....dan heb je meteen weer een baby in je buik...! (Nou laten we hopen dat dat niet gebeurt!!)

Liefs Annemiek

Oooh wat een heerlijk moment...........
Die zijn idd onvergetelijk!
Floortje zegt heel vaak mam ik wel ff knuffelen met broertje dus hup doet ze mijn shirt omhoog en aait ze over mijn buik en zegt ze hallo lief broertje!
Zo lief..........

En laatst waren we bij de Hornbach en toen vroeg de kassierre wil je een ballon tuurlijk wou ze die en toen vroeg de kassierre heb je ook nog een broertje of zusje.............ja zegt ze een broertje nou dan heb je hier een ballon van je broertje zo lief......

liefs louise

Leuk he hoe ze er mee omgaan, herken idd veel in wat jullie schrijven, mijn shirt wordt ook geregeld omhoog gehesen om beter bij mn buik te kunnen,,haha
Laatst zei mn zoontje van 5, mama je hebt zo'n mooie buik, ik vind die versiering met die strepen zo mooi,,WHAHA, heerlijk hoe een kind zoiets als straie kan omschrijven!!
@annemiek, ze zijn 10-5en 3!, ook wel een leuke opmerking trouwens, laten we hopen dat je buik iig even de tijd krijgt te herstellen,,haha
Liefs MJ

hahahah dan vind je zoontje mijn buik vast ook erg mooi MJ, hahahahahah.
Heerlijk hoe je kids ook met de zwangerschap bezig zijn he!
Levi mijn zoontje van bijna 4 is er druk mee mijn dochtertje van bijna 2 geeft af en toe een kus op mijn buik,en vind het dan wel weer genoeg,hahaha.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan