Zo heel erg moe!!!!!

Hoi hoi

Wie voeld zich ook zo heel erg moe. Het lijkt wel of ik echt niet genoeg slaap. Voorheen was 6 a 7 uur genoeg en nu pffffff moet er niet aan denken om iedere morgen om kwart over 4 half 5 op te staan. (ik begin nou eenmaal vroeg) Ik herken dit helemaal niet van mijn dochter. En vandaag ben ik helemaal brak laatste dagje en morgen weer weekend. Maar wetende dat het een heel druk weekend wordt is ook erg vemoeiend. Mijn dochter is namelijk vandaag jarig ze wordt 3 dus zaterdag is het groot feest. Maar het idee!!!

Hebben jullie daar ook zo'n last van?????

Heel herkenbaar! Ik ben ook verschrikkelijk moe. Dit is mijn derde en bij   mijn vorige zwangerschappen had ik dit niet.
Ik moet heel ergh hijgen als ik een trap opgelopen heb. En ben heel snel buiten adem.
Smorgens opstaan is ook een ramp. Ik moet 2 dagen in de week om 5.45 opstaan voor mn werk, maar daar baal ik nu flink van.
Ik hoop dat die vermoeitheid snel over gaat.

Ten eerste alvast gefeliciteerd met je dochter!
Wel balen dat je zo moe bent inderdaad!

Ik ben ook enorm moe. Maar aan de andere kant heb ik ook een hele drukke periode achter de rug, Dus weet niet of het echt alleen maar van de zwangerschap (en alle spanningen eromheen) komt. Maar ook ik kan 's morgens vroeg niet mijn bed uit. Terwijl ik er een stuk vroeger in lig dan normaal. meer vermoeid dan met de eerste 2. maar dat komt misschien ook wel omdat ik er al 2 heb rondlopen die ook hun aandacht vragen natuurlijk. Daarnaast heeft mijn dochter al 3 dagen een loopoor waar ze veel pijn aan heeft, waardoor ze 'snachts regelmatig uit bed komt.

Ik ben ook helemaal uitgeput, al is het maar een paar trapjes, een boodschap doen, zoontje uit bed halen......allemaal erg vermoeiend. Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook.
Mijn vriend had me verast en had me vannacht een nachtje mee weggenomen, met vanmorgen een massage en gezichtsbehandeling. Heerlijk even uitslapen en verwend worden. Had ik even nodig.

Kim

het lijkt wel of het met de dag erger word. ik val gewoon in slaap op de bank. en dan op een dag dat ik nog vrij ben ook

's avonds lig ik tussen 9 en 10 in bed omdat ik het gewoon niet meer trek. nu kwam de verloskundige vandaag ook met de opmerking dat de vermoeidheid normaal was maar als je er te veel last van hebt, dat je dan een vitamine tekort hebt. dus ze heeft mij aangeraden om gravitamon te halen.

nu maar kijken of het daar minder van gaat worden

ik slaap tegelijk met met oppaskindje elke middag ( lig nu ook weer in me bed om zo te gaan slapen) een paar uur en elke avond om een uur of 7 zou ik al me bed in willen maar me bazen weten het niet dus gaan  dan wat vermoeden maar ik lig er tussn 9 en 10 toch wel in hoor. ik houd me tussendoor erg rustig want staand was vouwen is al erg vermoeiend dan heb ik het idee dat ik door me benen zak.

hoi allemaal,

Moe, ja het hoort er helaas bij ik herken het ook van mijn vorige zwangerschap. Maar heb wel het idee dat het nu erger is. Ben zelf alleen te eigenwijs om 's middags als mijn zoontje slaapt ook even te gaan rusten. Mijn man vind dat het best wel kan, maar ik heb vaak nog wel dingen die ik dan even wil doen in huis, waar ik ook niet aan toe kom als mijn zoontje wakker is.
Ga het weekend lekker met mijn man even er tussen uit zoontje naar opa en oma. Even tijd voor elkaar en tot rust komen.

Groetjes Plat

Terug
Bovenaan