zo herkenbaar!

Goedemiddag meiden,
Ik heb vorige week mijn eerste berichtje geschreven en heb twee opbeurende reacties gehad! Bedankt daarvoor! Ik ben nu drie dagen over tijd en heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden.....maar ik lees dat meer van jullie deze gevoelens herkennen! Dat kan natuurlijk ook niet anders op dit forum! Het valt mij wel op dat veel van jullie de eerste twee cycli regelmatig zijn en daarna is het over met de regelmatigheid! Ik probeer er vanuit te gaan dat dat bij mij ook het geval is maar stiekem hoop ik.....! Net als jullie allemaal!
Zal ik gaan testen of wachten tot zondag dan ben ik een week over tijd!

Liefs Heidi

Hoi, ik zit in't zelfde schuitje als jij. Ben ook een paar dagen overtijd als ik vanaf zondag reken. Ik twijfel een beetje over die datum omdat je cyclus kan veranderen. Ik vind zelf dat ik wel wat klachten heb. Tot voor kort helemaal niet maar toen ik ongi moest worden, kwam de pijn wel maar de ongi niet. En toen ging ik me afvragen of ik dan toch zwanger kan zijn. Verder zijn er nog wel wat vage dingen zoals veel eten, onderbuikpijn, misselijk na het eten, moe. Toch wacht ik nog even met testen, ik denk dat ik er zaterdag 1 ga kopen. Ik zou het jammer vinden als ik net heb getest en ik wordt gewoon ongi, ik was dus te vroeg. Toch reken ik er zomaar wel op. Vroeger was je zwanger als je niet ongi werd maar door die pil is er volgens mij veel onzekerheid over ontstaan. Ik wacht nog even maar er zijn er genoeg die nu al wel zouden testen. Houd je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan