zo het nu lijkt krijg ik een miskraam!!!

A

Anoniem

Guest
hallo,

een paar dagen geleden had ik hier een topic geopent met het bericht dat ik zwanger ben!!!
ik had er ook bijverteld dat ik ook nog steeds bruine afscheiding had en dat ik ook nog ongi ben geweest!
nou vanmorgen ben ik weer begonnen met bloeden!!!!!
echt helder rood bloed met stolsels!!
dus ik ben bij de dokterswacht geweest vanmorgen en zo het nu lijkt is er al een miskraam op gang of gaat 1 dezer dagen gebeuren!
ik krijg deze week nog wel een echo om te zien hoe de ''zaken'' ervoor staan want er is nog een hele kleine kans dat het nog wel leeft! maar daar moet ik maar niet op rekenen! en dat doe ik ook niet! want ik heb ook al buikpijn gekregen! en het bloed wel steeds door!
tja ik weet verder ook niet wat ik moet zeggen, ik heb vandaag al heel wat afgehuild! ben natuurlijk erg verdrietig!
eindelijk na een dik jaar zwanger en daar heb ik maar drie dagen van kunnen genieten!!

dus ik denk dat ik hier even een paar dagen niet kom, even rust, en ik laat deze week nog wel even weten hoe het verder gaat en wat er uit die echo is gekomen!!

liefs Wilma

Jeetje meis......Wat naar nou voor jullie!!
Ik weet eigenlijk ook niet goed wat ik tegen
je wil zeggen, maar ik wil je wel laten weten
dat ik aan je denk en je alle sterkte toewens.
Maar, het is nog niet voorbij..... Ik blijf nog
even voor je duimen hoor!

Heel veel liefs en dikke knuf Annet

Mijn hemel, Wilma, wat een drama. Ongelooflijk dat je na 3 blije dagen alweer afscheid lijkt te moeten nemen van het idee zwanger te zijn.Mijn hart gaat naar je uit, meis!
Laat je verdriet maar de vrije loop en ik hoop dat je man/vriend je hierin kan steunen.
Zal voor je duimen dat de onderzoeken toch nog positief voor je uitpakken!
heel veel sterkte gewenst!
xxx Annette

ja mijn vriend en ik zijn er beide even kapot van! ik heb wel een grote steun aan hem!
ook mijn schoonouders en schoonzusje waren vandaag even een goeie steun voor mij!

ik vond het ontzettend jammer!!!!!
mijn vriend en ik waren zo blij...we hadden zelfs al met namen ! en mijn vriend zat in boekjes te lezen die ik voor hem gekocht had! speciaal voor de aanstaande papa!

maar het mocht nog niet zo wezen.....

Jeetje meid, ik weet precies hoe je je voelt! Ook ik had in oktober een miskraam 6 dagen na de positieve test en ik heb heel wat afgehuild! Ben je zo blij dat je eindelijk zwanger bent en dan word je met een rotklap van die roze wolk afgeduwd! De natuur is soms erg hard!

Veel sterkte en geef de moed niet op!

Irene_76

he wilma,

wat ongelooflijk oneerlijk! weet niet goed wat ik moet zeggen maar wil je wel heel veel sterkte toewensen de komende tijd. ben je eindelijk zwanger en dan gaat het zo snel, waarschijnlijk al mis.

hele dikke knuffel,
esther

Oh wat erg!!!
Gelukkig heb je veel steun aan je vriend!
Heel veel succes bij de echo,ik denk aan je!!!
Sterkte en hopenlijk horen we weer snel iets van je!!!

Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan