Zo, ik ga jullie even lekker jaloers maken hihi

Nog 6 nachtjes slapen en dan vlliegt deze mamma naar het tropische paradijs ARUBA... Ben er helemaal klaar voor. Ik kan (joepiedepoepie) weer in de bikini (hèhè), ben de afgelopen dagen al een beetje voorgebruind in de zon, ben weer naar de kapper geweest voor een zomerse look, dus ik ben er klaar voor. Deze week maar rustig wat dingetjes in de koffer doen.

Ik probeer even een foto te plaatsen van een shot van de webcam die op een Arubaans strand hangt en live beelden op het internet plaatst. Weet niet of dat lukt.

Nou, de groetjes maar weer.
Een hele happy M.

Nou, het is gelukt hoor! IK BEN JALOERS !

Wij wilde zo graag naar Kreta maar mijn man zit aan de bouwvak vast! Verplicht 3 weken, dus je hebt maar 2 weken over waarvan die ene week eigenlijk al op is aan losse dagen. En ik vind voor 1 week naar Kreta echt zonde van de vliegreis!  En het hoogseizoen is echt veel te duur voor ons.

IK BEN DUS ECHT JALOERS, ha ha!

Groetjes Fennie en Jente

Nou, sterkter nog. Ik heb de webcam volgens mij verplaatst naar deze topic hahahaha. Hij update hier ook. De tijd rechts bovenin beeld loopt mee hahahahaha

Ach, moch je zin hebben, dan kun je vandaag het weer daar blijven volgen hihihihi.

Als deze topic nou 2 weken bovenaan blijft staan, dan zie je me vanzelf een keertje uitbundig zwaaien daar hahahahahahahahahaha

Groetjes maar weer...

Ik, jaloers?? Nee, echt niet hoor!!

Zon, zee, strand, palmen, relaxen...wie vindt daar nou wat aan?

En in bikini kunnen? Ach, met een beetje mazzel is de zomer hier nu alweer voorbij en kunnen de lange truien weer aan!

Uhuh! Natuurlijk! Ben niet een beetje jaloers, maar stikjaloers!!!

Meid, heel veel plezier gewenst! Je hebt er hard voor gewerkt (om in bikini te kunnen) dus geniet er lekker van!!
We houden de webcam in de gaten hoor!

Groetjes,
Ellen mv Julian

He bah Aruba.
Nee doen mij maar een weekje regen op Schiermonnikoog hoor.
Veel lekkerder.

Grmpfff.....

Een hele goede reis en een heeeeeeeeeele fijne vakantie!!!

Liefs,

Tessie

Kei gaaf meid!!

Ik hoop dat je er heel veel plezier zult hebben en kom lekker bruin en uitgerust terug!!

Misschien dat je nog ff een foto kan plaatsen van je nieuwe zomerlook?

liefs jen en mike

Terug
Bovenaan