zo ingewikkeld, snap er niks meer van.

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik zit met het volgende probleem, het wordt een lang en ingewikkeld verhaal maar ik hoop dat jullie het zullen snappen en misschien herkennen.

Op 26 januari (was ik net 3 dagen met een nieuwe strip begonnen) heb ik 1 dag de pil niet ingenomen, daarna wel weer gewoon tot 3 februari. Dat was precies 1 week voordat de strip klaarwas, want ik zou een inwendig onderzoek krijgen, en aangezien we toch weer zwanger wilde raken na deze strip, ben ik maar gelijk helemaal gestopt. Ik heb toen maandag 6 en dinsdag 7 februari wat bruinige afscheiding gehaden sindsdien niks meer. Normaal ben ik het zon dag of6 heel erg.
Op dinsdag 14 februari had ik dat onderzoek en was naar mijn mening al 2 dagen overtijd, dus heeft de gyn gelijk een inwendige echo gemaakt, waarop nog niks was te zien. Ik mocht vandaag weer terug komen om een test te doen als ik nog niet ongesteld was geworden.
Dat is nog steeds niet zo dus ben ik vandaag terug gegaan en de test gaf nog steeds negatief aan. Nu moet ik als er nog steeds niks gebeurd volgende week terug komen voor een nieuwe test. Ben inmiddels al 5 dagen overtijd. Dit zou ons 2e kindje moeten worden. Bij deeerste ben ik ook midden in de strip gestopt en werd ik gewoon op de normale manier ongesteld en ging mijn cyclus normaal verder. Wat denken jullie, herkent iemand dit, ik wacht echt in spanning af op reacties.

heel veel liefs van martine

Hoi. Herken het helaas niet, maar kan me voorstellen dat het wel verwarrend allemaal is voor je. Uiteraard hoop ik voor je dat je weer zwanger bent, maar pin je er niet al te veel op vast. Meestal moet je cyclus toch eerst weer op gang komen. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Veel sterkte!
Patricia

Sorry, ik herken het niet dus veel zul je aan dit mailtje niet hebben, maar ik wil je wel even heeeeeeeel veeeeeel succes wensen!!!!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!

Liefs sil

ik ben een maand voor ik stopte met de pil ook 2 dagen achter elkaar de pil vergeten en toen gauw weer genomen maar mn cyclus was wel helemaal in de war.de dag erna gelijk ongesteld een paar dagen en na mn strip duurde het 2 weken voor ik ongi werd.toen ben ik maar gestopt met de pil want we wouden toch zwanger worden en ik werd gestoord van die rare cyclus.de eerste maand was t nog een beetje raar,daarna keurig 28 dagen.dus ik denk dat je cyclus even weer op gang moet komen.maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent!!

Terug
Bovenaan