zo klein en nu al ongelofelijk eigenwijs

Wat kunnen die kleintjes toch eigenwijs zijn he, we hadden vandaag onze 20 weken echo maar mooi niet dat het kindje goed wilde gaan liggen.
Het lag met zijn gezichtje naar boven maar wilde geen cm verdraaien. Het hartje is in iedergeval goed maar we hebben morgen weer een echo om de hersenen, schedel, wervelkolom nek/huid en nieren en blaas te kunnen bekijken.
Nu maar hopen dat de kleine morgen minder eigenwijs is hahah.

Ach we zien het maar als een extra echo, want laten we eerlijk zijn wat is het toch mooi om naar te kijken.

groetjes

hoi,
haha alvast een een plan maken met je man.opvoedplan hahaha grapje hoor.
als het nu al begint. !!!!
hopelijk heb je vandaag wel een goede echo.
mag door je eigenwijze baby wel 2x he !!!!
hij/zij zorgt gewoon dat mama en papa meer precies hebben.
gr marjan

haha wat grappig dat de kleine nu al zo eigenwijs is!
dat heeft zo zn voordelen dus! alleen maar leuk om nogmaals naar de kleine te kijken!
wat heerlijk, en idd maak maar vast n opvoedplan haha!

die van mij mag nu ook al wel extra opvoeding hebben want die begon vannacht om 4uur te schoppen!! en dan ook nog zo hard dat ik er wakker van werd!!

volgens mij zorgt de kleine dat ik alvast kan oefenen voor als hij/zij eruit is! geniet van de extra echo!

liefs

ow zo herkenbaar haha - met de nekplooimeting gaf de echoscopiste het bijna op! En ik maar springen en schudden haha. Maar je krijgt mooi wel een extra echo ;-))

haha, ja dat is waar. Goede tip dat opvoedplan ;)
Alles was goed op de 2de echo al kan ik me niet voorstellen dat ons kindje lekker lag. (Lag op de knietjes en het gezichtje) Lijkt mij niet echt relexed liggen hahaha.

Nu nog max 21 weken en dan is de kleine er haha kan haast niet wachten

groetjes

Terug
Bovenaan