Zo klein en toch hartactie gezien!!

Net echo gehad en nog geen 5mm groot maar al wel een kloppend hartje!! Hoe cool is dat :)
We zijn reuze opgelucht en super blij!! Nu op naar de volgende echo op 10 april.
Lieve groet
 
Wauw gefeliciteerd blondie75!! met het horen van het hartje van jullie wondertje, hoeveel weken ben je op dit moment ??
Ik heb pas 11-4 mijn eerste echo , de tijd kan van mij part niet snel genoeg gaan hihihi
 
wat heerlijk voor jullie!! dat is toch wel een bevestiging ik moet nog een afspraak maken, wanneer hebben jullie een afspraak met de gyn en de verloskundige gemaakt? ik ben nu 4/5 en als het goed is op 28 nov uitgerekend.
 
gefeliciteerd..echt nog heel klein zeg..hoever ben je?
ik heb de 23e een vroege echo gehad, en onze ukkies waren bijna 1 cm en was toen 7+1,en beide hartjes gezien!
 
Gefeliciteerd,

Wij zijn uitgerekend op 19-11-2012. en we hebben woensdag 21-3 een echo gehad we zagen wel dat ik zwanger was maar heb geen hartje gehoord we hebben 23-4 weer een echo.. hebben jullie een inwendige echo gehad ??
 
Gefeliciteerd meis, echt supergoed!!!
Wat een heerlijk gevoel he?!

Ik had vanochtend mijn echo, vandaag 6w5d, en precies 8.0 mm groot, en met een kloppend hartje! 11 april moet ik weer terug voor de volgende echo!

@ Kelchris: Bij mij was het inderdaad een inwendige echo, daarbij kunnen ze het veel beter zien wanneer het nog zo vroeg is...
 
Terug
Bovenaan