zo knap!

wat er net toch gebeurd: had Ilyas in zijn bedje gelegd om te slapen, ben zelf even achter de computer gedoken tot hij slaapt, dan ga ik ook even (hmmm).

Heb zijn slaapzakje onder zijn matrasje gebonden en goed ingestopt. Hoorde wel wat gesteun en gekreun enzo, maar dacht, die wordt zo wel stil.
Hoor ik ineens het muziekje van dat ding dat boven zijn bed hangt (geen idee hoe het heet, maar zo'n knuffel, met een touwtje en als je aan het touwtje trekt komt er een muziekje uit)!!!!!!!!Heeft hij zich dus losgewurmd, met slaapzak en al naar zijn hoofdeinde geschoven en aan het touwtje getrokken. Is dat knap of ben ik zo'n overdreven trotse moeder, hahahahaha????

Groetjes,
Mienetje

hoi hoi

dat is zeker knap
ik heb ook zo een ding hangen alleen die van ons in plastic (is al 21 jaar oud) jayla ramt eralleen maar op
ik heb hem aan de zijkant van het bedje vast gemaakt dus ze pakt wel het touwtje allen ramt ze ermee langs de spijltjes van haar bed heel gezellig gehoor

maar dat hij zelf aan het touwtje trok is knap hoor

groetjes mariella

Wat goed hoor! Ik zal wel als de wijze foute schoonmoeder overkomen, maar heb je het bedje al verlaagd? Of hangt het koortje van dat muziekdingetje zo laag????
Ik ga het bedje eerdaags ook naar beneden doen....
Gr. MJ

Bedje staat sinds zijn geboorte al laag. Was eerst van zijn broertje en we waren eigenlijk te lui het omhoog te zetten ....

en het touwtje hangt helemaal niet zo laag, snpa ook niet hoe hij het heeft gedaan.

"jaja, mama, moet je maar naar me kijken in plaats van achter dat forum te gaan zitten....."

Hij slaapt nu, dus ik ook even!

Terug
Bovenaan