zo koudddd

hmimes

New member
Hoi dames ,


Ik vindt het nu al zo koud waarmee slapen jullie lieverdjes nu al in een winterzak ? Ik heb die van mij vanacht in zijn normale zak niet zo dik met mouwen zak. Had romper lange mouwen en pyamabroek .
Leek beter te hebben geslapen dan de nachten ervoor .
 
Hier een romper zonder mouwen, een pyjama hemd met lange mouwen en een slaapzak zonder mouwen. Een laken en een deken hebben echt geen zin meer (kruipen ze gelijk onder vandaan) maar echt koud is het op hun kamer niet.

Ik heb het overigens wel al heel koud maar ik wacht nog wel heel even met het aanzetten van de verwarming. Alhoewel, ik geloof dat het morgen maar 13grd word. Brrrr.....

Ik ga van de week even op jacht naar een dikke winterslaapzak. De slaapzakken die we nu hebben zijn niet heel dun trouwens.

Liefs
 
deze van mij ook niet heel dun is die van de hema met sterren maar toch . Prenatal heeft alleen lekkere slaapz had gekeken dacht wacht op aanbieding . Maar echt nodig nu .
 
Jvelino heeft vandaag een lange romper met een flanelle pyama. En redelijk dik slaapzak. Wij wonen best in een oud huis en zijn kamer is altijd fris. Gelukkig is hij best warm.van zich zelf
 
Logan heeft pyjama lange mouw en pyjama broek en daarbij nog zijn slaapzak aan.
Heb vanmiddag de kachel aan gezet maar lijkt niet warm te worden op zijn kamer.
Hoop dat ie nu wel warmer is dan afgelopen nacht.
Was zo'n drama dat ie bij mij in bed heeft geslapen pfff
 
Terug
Bovenaan