Zo kwetsbaar......

Ben ik zelf nog totaal niet hersteld van een griepvirus dat me sinds vrijdag in bed houdt..... Sinds gisteren heeft Gijs het ook te pakken.

Dat stoere knulletje van me is helemaal totall los, wil niet eten, wil niet drinken, wil geen verhaaltje...... wil alleen maar heel dicht tegen mama aanliggen. Zachtjes strijk ik over gloeiende wangetjes en veeg ik bezwete haartjes uit z'n gezichtje. Zachtje zing ik een liedje een dat ik altijd zong toen hij als baby urenlang huilde 's nachts. Langzaam zie ik hem in slaap vallen, warm handje in de mijne. Klein groot jongetje, bijna 4, je bent nog maar zo klein en kwetsbaar... Wordt maar snel weer beter,  mama is dichtbij.

Samen liggen we nu in het grote bed, hij slaapt, ik kijk naar hem en loop helemaal over van liefde. Dit gaat echt nooit meer over, je bedenkt het zo vaak, maar dit is zo'n moment dat je het zeker weet: de liefde voor je kind gaat tot in het oneindige...

Liefs
Susan

Snif snif...

Susan, je hebt de waarheid goed verwoord zeg!
We vinden onze hummels soms al heel groot, maar ze hebben ons nog zoo hard nodig!

Sterkte met je knulletje en met jezelf: beterschap!

Liefs Jeske

Oh, lieve Suzan, ik krijg hier tranen van.
Niets zo sneu als een ziek kindje, wel heerlijk dat je zo nodig bent als mama en er ook voor hem kunt zijn.
Dus geniet lekker samen in het grote bed en dan snel weer beter worden hoor, anders mist Gijs al het leuke van school.
Ik hoop dat jullie geen virus uit Vught hebben meenomen, wij waren er net vanaf.

Beterschap!!!

liefs Daniëlle.

Ik zit ook met tranen!
Dit is namelijk precies wat ik vorige week voelde toen Thomas ziek was en mama wilde en nodig had... Ik voelde me zo ontzettend mama op dat moment! Zo waardevol in dat kleine leventje....

Lieve Susan,
.
......daar draait het dan uiteindelijk allemaal om,als je kindje je nodig heeft en je bent er dan.....ik denk niet dat het "moederschapgevoel" beter kan worden uitgelegd dan dat jij dat zojuist hebt gedaan Susan!
Hier ook dikke tranen,je hebt me diep geroerd.
Heel veel beterschap voor jullie en speciaal voor je kleine menneke.
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan