zo lang geleden

A

Anoniem

Guest
ik zat net even de foto's van annique te bekijken van toen ze net een dag oud was
zucht en dan denk ik waar blijft de tijd pffff
soms mis ik t wel eens , dat hele prille begin van toen ze er net was
dat kleine afhankelijke mensje........ helemaal van ons

en dan nu
alweer 8,5e maand verder bijna
pfff wordt bijna emotioneel van die foto's hahahaha erg zeg

Tja, waar blijft de tijd he!
Ik moet je bekennen dat ik er af en toe ook om gejankt heb hoor! Het was zo'n mooie periode: bv, 's nachts met z'n 3-en wakker om te voeden, onzekerheid, afhankelijkheid van zo'n klein hummeltje, trotsheid, aandacht, tja zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hopelijk mag ik het nog een keer meemaken.

Maar nu vind ik het ook een hele mooie periode en geniet ik ook intens: streken uithalen, respons, ritme, acrobaten kunsten, lachen, 's nachts rust in huis, kiekeboe, kleine stapjes, fietsen en nog veeeeel meer!

Ook een foto van  Ilse toen ze net geboren was en Ilse nu:

Jeske en Ilse (3-9-06)

Zucht ja, zo denk ik ook zo vaak! Wat gaat de tijd toch snel!
Maar het is wel een knappe meid hoor!
Zal nog veel jongens harten gaan veroveren.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Jeske, we reageerden ongeveer tegelijk. Maar ook Ilse is een mooie meid. En wat was ze schattig toen ze zo ienie mienie was!

Tja Kisten we reageerden inderdaad tegelijk. De verloskundige vond  Ilse eigelijk  niet zo ieniemienie . Ilse woog nl 4300 gram. Maar wij wisten niet beter en vonden haar wel schattig klein.

Maar wel een leuk topic. Ik denk nog vaak terug!

Jeske

Tja...ik weet wat jullie bedoelen...zucht.Hier hetzelfde.Maar schattige kindjes hoor en mooie fotoos.

Groetjes Kitty en Tess.

T vliegt echt ja.. zo zijn ze zo mini en nu.. boefjes die alles van tafel grijpen, alles in de gaten houden en geweldig kunnen lachen..  hihi

mamaJes, ik  zie je foto's niet..

Groetjes Bianca mv Sep

Ja zucht ik word er ook een beetje emo van. Helemaal toen ik zondag op mijn werk een smsje kreeg van mijn man dat ze nu echt kan kruipen op handen en knieen (ze 'kroop' al eerder maar niet echt op handen en knieen). En stappen gaat ook zo goed als je haar handjes vast houd... Zucht waar blijft de tijd...!!!

Terug
Bovenaan