zo lekker

Morgen heeft Nick een dagje vrij van school en Tess moet wel gewoon naar de psz.
Ik ga echt heerlijk genieten van een ochtendje met nick alleen .....dit komt namelijk niet zo vaak voor.
En als ik ze allebei in huis heb dan is ons dametje toch wel degene die de meeste aandacht opeist.

We gaan lekker samen een cadeautje voor papa kopen (is vrijdag jarig) en gewoon lekker genieten.

Ik en mijn mannetje

Liefs sandra

dat is ook een keer leuk, en Nick vindt het natuurlijk net zo geweldig als zijn mama, haar eventjes helemaal voor zich alleen!

Nick, een mooi cadeau uitzoeken voor je papa hoor!

Sandra, geniet ervan!

liefs Jenneke

Ja, kun jij daar ook zo van genieten, even de tijd alleen met de oudste! Hier precies dezelfde situatie. Zodra ik ze samen heb, eist Siebe enorm veel tijd op en samen lukt het niet altijd even goed. Het is steeds vaker bommes, hahaha! Afgelopen vrijdag met Merijn naar de film geweest en voor Siebe oppas geregeld. Niet alleen Merijn heeft het dan helemaal naar zijn zin en heeft even één op één aandacht, maar ook mama geniet hier enorm van.....Kan niet wachten tot hij weer een studiedag heeft op een ochtend dat Siebe gewoon naar school moet!

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan