zo leuk

Hallo meiden,

Ik heb m'n eerste week werken er al weer op zitten en het was heerlijk om weer tussen de kids te zijn. Ik heb het op m'n werk verteld deze week. Ik werk met peuters en de ouders waren dol enthousiast. De meest gestede vraag was wel "je blijft hier toch wel werken he?" Dat is natuurlijk fijn om te horen en ik geniet ok teveel van m'n werk om er mee te stoppen. Wat ik ook zo mooi vond. Er was een jongetje die spontaan m'n truitje omhoog deed, hij zocht de baby. Nou echt zo schattig, en ik maar uitleggen dat hij echt nog in m'n buik zit en dat het nog heeeeeel lang duurt voor hij eruit komt.

Liefs, Ank
 
He meis,
wat leuk!
Ik ben al weer vier weken aan het werk. maar ja, bij mij is het nog te pril. nu heb ik op 22 sept de echo en ik wil dan toch nog wachten, want ik ben dan pas een week of acht, negen. dus dat wordt denk ik herfstvakantie voor ze het horen. Maar zulke reacties van de kleintjes zal ik ook wel krijgen. Leuk he, die kinderen ? Toch moeten we wel rustig aan doen op ons werk.(zie het verhaal van anke) juist nu realiseer ik me pas hoe intensief het is met die kinderen, want ik ben 's avonds echt kapot! Nu hebben mijn kinderen vrijdag middag vrij, en ik ben bezig met internetten en mailen. en mijn klas zo nog een btje opruimen.
groetjes marian
 
Terug
Bovenaan