Zo leuk...

Heel even,
Mijn vriendin heeft 2 dochters, 1 daarvan belt mij net op met hele verhalen. Heerlijk, ze wordt 6 en heeft babbels voor tien. We gaan vanmiddag naar ze toe en we gaan pannenkoeken eten. Alleen weet zij het nog niet. Want ik vroeg wat ze straks ging doen, maar dat was een geheim zei ze. Maar ik was eigelijk erg ontroerd en vereerd dat ze mij belde, mijn dag kan niet meer stuk.Ik hoop dat mijn kind of kinderen ook zo open worden naar andere toe.
nou dat was het, doei ilona

Ik heb 3 neefjes en een nichtje, de oudste is net 7 geworden en kan ook zulke geweldige verhalen vertellen. En wat ze er soms uitkramen. Geweldig he!

Hij komt in Mei weer een weekendje logeren. Ik weet dan al wel dat wij elkaar om een uur of 20.30 uur aankijken en zeggen: Zullen wij ook maar naar bed gaan?
We zijn dan helemaal gesloopt, na een dagje hem bezighouden

Hij is dodelijk vermoeiend maar echt zo schetig.
Hij is nogal druk en onbehouden maar geweldig lief en nog zeer knuffelig op zijn leeftijd.
Dit keer hebben we bedacht hem mee te nemen naar Kid City (zo'n speelparadijs in Utrecht)
Dan kan ie lekker veel energie kwijt. Verder maken we hem dan blij met of Mac Donalds of Pannenkoeken of iets dergelijks en een leuke dvd op TV.

En is er al nieuws?
 Kan je binnenkort gaan testen denk je?

Ik hoor je wel weer.

Groetjes!

Cyn

Terug
Bovenaan