Zo leuk

Jesse vindt Dikkie dik boeken zo leuk, vooral de kerst en sinterklaas serie. Nu zegt hij sinds gister'; Ikkie dik, Vindt dat zo lief en schatig.

Hebben jullie kids ook zo'n schatig woord?

Groetjes Linda

Hoi!

Sven heeft zoveel lieve woordjes maar ik moet vaak lachen om zijn logica.

Bijvoorbeeld als we vragen: Sven waar moet je vandaag heen (antwoord moet zijn: KDV), dan zegt Sven heel lief: OMA!

Of als hij gepoept heeft zegt ie: poep!, mama poetsen! (kortom of ik zijn billen even wil poetsen....).

En sinds kort zegt hij zijn eigen naam, dan zegt ie: Vwen!

Het is zo schattig, die kleintjes met hun praatjes....

Groetjes,
Maike

Schattig he!
Feline die zegt haar eigen naam: Nine en die van haar broertje, Gijs (met een zachte g hahaha)
En verder zingt ze vaak mee met allerlei liedjes, is ook zooooo lief.

Hoi meiden

Jesse zegt eigenlijk nog niet zoveel....maar de dingen die hij zegt klinken altijd wel schattig
Hij speelt heel vaak tikkertje met zijn grote broer en zussen en als hij dan de tikker is dan rent hij ze achterna en zegt dan heel lief "tittie"
Haha...klinkt echt zooooo lief

Groetjes Xennah

Levi zegt heel lief wogel (vogel).Ik moet dan altijd meteen denken aan bambi, dat bandje is een keer helemaal grijs gedraaid toen mijn zusje en ik klein waren en we naar spanje op vakantie gingen. Stampertje zegt dan "nee bambi Vogel" , levi zegt dus net als bambi wogel.

Verder noemt hij heel veel dieren bij het geluid dat ze maken en vooral met het paard is dat erg grappig, hij gooit dan echt zijn hoofd in zijn nek en dan komt er toch een gehinnik uit.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan