zo leuk!

hallo allemaal,

Er is nu een 'klaag-topic' maar eigenlijk ben ik 'in de gloria', dus dacht ik, ik begin maar een topic voor iedereen die met mij iets leuks heeft meegemaakt!

Gisteren was ik jarig (30 alweer) en ben ik heerlijk met manlief de stad in geweest om te winkelen (helaas hadden ze voor mij maar 1 leuk rokje en heeft hij tassen vol gekocht...) en heb ik echt superlekker gegeten (kan me niet heugen dat ik culinair zo verwend ben!). Voor onze zoon was de oppas er en ook zij hebben het samen heel gezellig gehad, dus ik kan dit met een gerust hart nog eens doen!

Morgen vier ik mijn verjaardag met 12 lieve en leuke vrouwen! Van mijn oma tot mijn lagere schoolvriendin en alles ertussen! Ze komen 's morgens voor taart en dan gaan we daarna weg voor een workshop met bloemen in een heel mooie pluktuin met aan het einde van de middag een high-tea tussen de bloemen! Heb er zoveel zin in! Echt bijzonder om al die vrouwen met wie je wat bijzonders hebt en die je allemaal weer anders kent (de sauna-vriendin, de zwangerschaps-vriendin, de studievriendin, je (schoon)zussen) zo bij elkaar te hebben.

En last but not least: ik vind het ook zo leuk om het kindje te voelen bewegen en trappen! Alsof het elke keer even een signaal afgeeft van: 'ik ben er nog, hallo!'.

Kortom, ik ben een vrolijk mens! (en ik hoop dat dat lang duurt, maar misschien zie je me binnenkort wel bij de 'klaag-lijst' staan...)

Fijne dag allemaal!

Erica

Hey wat leuk zeg! Ja dat kan natuurlijk ook. Ik doe eventjes mee.

Ik heb vorige week mijn rijbewijs gehaald en die ga ik vandaag dus ophalen. Mijn auto is bijna klaar om in gebruik te nemen en ik kan niet wachten tot ik kan gaan rijden.

Verder ga ik dit weekend logeren bij mijn familie samen met mijn vriend en kids want mijn nichtje wordt 10. Het wordt een heel groot feest en het wordt mooi weer, ik heb er helemaal zin in. En de kids hebben sinds vandaag eindelijk vakantie...........jaaaaaaaaaaaa....6 weken geen gedraaf naar school. En dan gaan we zelf nog een weekje kamperen met de caravan..joepieee. Ja ook ik ben in jubelstemming. Tijdens de week vakantie ben ik nog jarig ook en mijn dochter net ervoor....het wordt druk maar supergezellig allemaal.

En last but not least...ook ik voel mn kindje elke dag...en gisteren bij de vk geweest en een superkrachtig hartje gehoord. Ben tussen de ltste controle en nu maar 1 pond aangekomen en dus die enorme harde groei van in het begin is godzijdank afgenomen...had al het molenpaard gevoel haha maar dat is weer gestabiliseerd gelukkig. Ja ook ik ben op het moment heel erg tevreden en gelukkig. Jahoe!

Groetjes Peet

Wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd! wel gefelie wel gefelie, wel gefeliciteerd!!!
Erica nog van harte met je verjaardag!!!!

Heel veel plezier vandaag!!

Het is idd heeeeerlijk al dat getrappel in je buik!!

Terug
Bovenaan