Zo leuk!

Ja we hebben ws de commode verkocht..word als het goed is overmorgen opgehaald.
Dus we kunnen aan de slag op Lieve's kamertje.
Ik heb net hele leuke roze verf gehaald...kleur;''Snoepig roze'' van de serie 101 woonideeen.
Nou, zeg nu zelf..dat klinkt alleen al super toch!! haha
Ze krijgt er een wand mee, de rest is wit.
Heb een leuke overtrek al gekocht voor haar nieuwe bed..Dat word ws een Bopita bedbank Boris..ook wit..en leuk..Hoorde vanmorgen dat hij niet op voorraad is..dus dat word lang wachten helaas.
Ik kan niet wachten om te beginnen....Vind die veranderingen in huis het leukste dat er is..hihi

Gr ongeduldige Rina

Leuk is dat ja!!! Wij hebben bij Benthe alles vrij neutraal gehouden, maar bij Diede is de kamer ook al veel uitbundiger geworden. Maar nu Benthe een grote meidenbed heeft, koop ik daar ook allerlei bonte dekbedovertrekken voor.

Volgend jaar gaan we verhuizen, dus dan kan ik helemaal losgaan op de kamers!! Leuk vooruitzicht!!

Zet maar een foto van lieves kamer op hyves, als hij klaar is, ben wel benieuwd!!

Groetjes

LEUK LEUK LEUK! Wij hebben die bedbank in het peuterformaat! Ik heb er een fucsia roze geruit overtrek bij van Taftan. HEERLIJK he dat we nu nog zelf die kamertjes mogen stylen. Nog even en ze willen zelf inspraak!!

gr.Ing
ps waar heb je het bed gekocht?

Hey Ing..
We hebben hier in de buurt een winkel die Kidspakhuis heet..klein, maar erg leuk, en die hadden hem staan.[ zie internet]
Voor Mees wordt het ws het Timo bed, met drie lades eronder.
Moet ze nog bestellen, maar zijn niet op voorraad..helaas.
En junior formaat was maar 20 euro goedkoper..vandaar toch de grote maar meteen.

Mijn oudste is 10, en heeft in 2006 nieuwe dingen voor haar kamer gekregen..Dus dat komt wel weer....Nog 1,5 jaar tot de middelbare school!!
Ieieieiieieieiiei!!

Gr Rina

Hoi Rina,

Het 'snoepig roze' is ook echt heel roze maar wel heel leuk!!

Sinds eind vorig jaar zit het op alle muren op Lindy d'r kamer. Wilde eerst ook niet alles doen, maar ze heeft een grote kamer dus het valt reuze mee. Met een witte klamboe boven haar witte bedje breekt het de lange muur.

Succes met verven!
Sammie

Terug
Bovenaan