Zo lief en zo zielig...

A

Anoniem

Guest
Hallo mamma's,

Ons lieve kleine ventje is echt ziek.
Vannacht wel heel de nacht doorgeslapen maar om 5.45u hoorde ik hem. Dus ik ging heel zachtjes even om een hoekje kijken en toen lag hij te duimen.
Hij was wel stil dus ik heb hem laten ligeen.

Om 6.45 ging mijn man hem halen om de fles te geven en toen mijn man hem uit bedje tilde begon hij heel zielig te huilen.
Ik ben al een tijdje 'mamma' aan het oefenen maar tot nu toe kreeg ik nog maar weinig reactie.
Maar vanochtend toen hij dus zo zielig aan het huilen was zei hij ineens als snikkend.'Mammmaaaaa'.
Het zal best toeval zijn, maar het was zo aandoenlijk.
Ik ben meteen naar hem toe gegaan.
Heel zijn keeltje zat dicht, hij kon bijna niet hoesten.

Zijn fles je heeft hij wel leeggedronken, maar zijn fruit om 9.30 wilde hij echt niet en ook geen drinken.
In de box speelt hij helemaal niet, maar zit alleen maar een beetje te duimen.

Ik heb hem net weer op bed gelegd en hij slaapt weer.

Om 11.50 mogen we naar de huisarts. Ik ben wel benieuwd.

Jullie horen het wel.

Heee Issie,

Ik zit hier echt met een brok in mijn keel jouw verhaal te lezen... Wat een schatje heb je toch ook, en die mama, die kwam recht uit zijn hart !

Heel veel sterkte met je kereltje en succes bij de dokter.

KT

Manneke toch, en mama is dan zooooooooooo belangrijk! Veel beterschap en een dikke knuffel,

x Esther en Isis

owwwww zo zieluuuuuggggg mijn  owwwwww, knuffels van mama doen won-de-ren.
Enneehhh dat mama is niet toevallig hoor... (dacht ik ook) hier alleen in geval-van-nood wordt er mama geroepen.

Beterschap!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

ach jeetje
arm kereltje! en idd dat mama zal geen toeval zijn geweest, hij had je
echt nodig........nou succes bij de dokter! we horen het wel.

sterkte!

groetjes susanne

Jeetje, wat vervelend zeg. En dat 'mama' zal wel erg hartverscheurend hebben geklonken.
Ben erg benieuwd hoe het bij de dokter was.
Sil

Oooh Issie!!! Dat mama roepen net op dat moment.........WOW!!!
Knuffel hem maar lekker en ik hoop echt dat het snel beter gaat,   zooo zielig om een ziek kindje te hebben..
Ben benieuwd wat de dokter zei!

X 4dec

Nou, we zijn bij de dokter geweest.
Echt heel veel wijzer ben ik er niet van geworden maar goed.

Toen ik binnen kwam en mijn verhaal deed vroeg hij eigenlijk meteen of er astma in de familie voorkwam. Nou, mijn schoonpa heeft het heel erg en mijn man in lichtere mate.

Hij wilde natuurlijk luisteren en kijken en kon niet echt een ontsteking vinden.
De longetjes waren schoon en in  Efraims keeltje zat wel wat slijm maar niet heel erg.
Dus w.s. zit het bij zijn bronchien ofzo.

De huisarts kon wel aan zijn ademhaling horen dat het echt niet goed zat.
Ook omdat hij geen koorts had dacht hij toch aan astma, maar die diagnose kun je pas stellen met 4 jaar.
Daarvoor zijn de longetjes nog te klein.

Nu moeten we een week afwachten en hopen dat het beter gaat en anders terugkomen en dan krijgen we een pufje om te kijken of dat helpt.

Pfffft....ik dacht aan een verkoudheidje ofzo...Efraim is nooit ziek geweest en nu ineens dit...

Ik hoop natuurlijk echt dat het gewoon over gaat.
Arm jochie...

Terug
Bovenaan