A
Anoniem
Guest
Hallo mamma's,
Ons lieve kleine ventje is echt ziek.
Vannacht wel heel de nacht doorgeslapen maar om 5.45u hoorde ik hem. Dus ik ging heel zachtjes even om een hoekje kijken en toen lag hij te duimen.
Hij was wel stil dus ik heb hem laten ligeen.
Om 6.45 ging mijn man hem halen om de fles te geven en toen mijn man hem uit bedje tilde begon hij heel zielig te huilen.
Ik ben al een tijdje 'mamma' aan het oefenen maar tot nu toe kreeg ik nog maar weinig reactie.
Maar vanochtend toen hij dus zo zielig aan het huilen was zei hij ineens als snikkend.'Mammmaaaaa'.
Het zal best toeval zijn, maar het was zo aandoenlijk.
Ik ben meteen naar hem toe gegaan.
Heel zijn keeltje zat dicht, hij kon bijna niet hoesten.
Zijn fles je heeft hij wel leeggedronken, maar zijn fruit om 9.30 wilde hij echt niet en ook geen drinken.
In de box speelt hij helemaal niet, maar zit alleen maar een beetje te duimen.
Ik heb hem net weer op bed gelegd en hij slaapt weer.
Om 11.50 mogen we naar de huisarts. Ik ben wel benieuwd.
Jullie horen het wel.
Ons lieve kleine ventje is echt ziek.
Vannacht wel heel de nacht doorgeslapen maar om 5.45u hoorde ik hem. Dus ik ging heel zachtjes even om een hoekje kijken en toen lag hij te duimen.
Hij was wel stil dus ik heb hem laten ligeen.
Om 6.45 ging mijn man hem halen om de fles te geven en toen mijn man hem uit bedje tilde begon hij heel zielig te huilen.
Ik ben al een tijdje 'mamma' aan het oefenen maar tot nu toe kreeg ik nog maar weinig reactie.
Maar vanochtend toen hij dus zo zielig aan het huilen was zei hij ineens als snikkend.'Mammmaaaaa'.
Het zal best toeval zijn, maar het was zo aandoenlijk.
Ik ben meteen naar hem toe gegaan.
Heel zijn keeltje zat dicht, hij kon bijna niet hoesten.
Zijn fles je heeft hij wel leeggedronken, maar zijn fruit om 9.30 wilde hij echt niet en ook geen drinken.
In de box speelt hij helemaal niet, maar zit alleen maar een beetje te duimen.
Ik heb hem net weer op bed gelegd en hij slaapt weer.
Om 11.50 mogen we naar de huisarts. Ik ben wel benieuwd.
Jullie horen het wel.