zo lief..... wat sophie gemaakt heeft op het kdv.

hoi hoi

gisteren vertelde de leiding van het kdv dat er een cadeautje voor papa was gemaakt door sophie.....

paap is nml binnenkort jarig..

maar wat is dat leuk zeg, om een cadeautje van je dochter in je handen te krijgen...
oh wat een ontzettend schattig idee dat ze dat zelf gemakt heeft met haar priegel handjes...

ze hebben er foto's van gemaakt , dus papa mag deze niet zien, maar wil ze wel even laten zien, gewoon omdat ik het zo lief gezicht vind...

sophie maakt haar eerste werkje op het kdv...

.

liefs tobi

wat een lekker koppie heeft ze toch hihi...
lijkt me ook erg leuk zo'n kadootje in   handen te krijgen, papa moet die natuurlijk wel omdoen he haha

groetjes Veronique en Daniëlle

oh wat lief ja.....
wat lijkt ze dan groot he?
ik kan ook erg genieten van de werkjes van annique als ze van de   creche komt.
vooral het eerste handafdrukje op een kerstbal.... zucht............

en er komen nog veel meer werkjes hoor hihihi
leuk leuk leuk!!

liefs sandra

Leuk is dat hè? Heerlijk knutselen en de mooiste dingen maken ze. Tess begint ook steeds meer echte kunstwerken te maken, dus je hoeft niet meer te zoeken naar het potloodstreepje, ze zijn nu duidelijk aanwezig  Zolang haar handjes maar niet vies worden vindt ze knutselen geweldig

Knuf aan je mooie meisje.

Nanda

Ja, leuk is dat hè?
Mijn vriend en ik zijn allebei de afgelopen maand jarig geweest, dus ook hier schitterende zelfgeknutselde kado's van het kdv. Super!

Bij ons kdv knutselen ze ook met speciale dagen vaak iets, dus met Valentijn, Pasen, Kerst, etc. Het eerste knutselwerkje van Isis kreeg ik toen ze 5 maanden oud was, haha!!

Groetjes,
Myrna mv Isis

Ik heb direct vanochtend gevraagd of ze bij Lydia ook dat soort dingen doen! Dus Hans kan over 2 weken ook iets moois verwachten op zijn verjaardag... ben benieuwd. Had daar helemaal niet over nagedacht. Lydia vindt knutselen geweldig, vooral kleien, maar ja, dat is zo abstract en lastig te bewaren... Zelf wil ik ook iets gaan maken, heb textielstiften en een wit t-shirt gekocht, moet verder nog even gaan brainstormen. De wensen zijn een nieuwe koffiezetapparaat en een dvd van Muttley, niet bijster origineel allemaal.
Dus bedankt voor het idee!
Groetjes, Rianne

Terug
Bovenaan