Zo lief

A

Anoniem

Guest
Levi zegt altijd de diertjes in zijn kamertje gedag als hij gaat slapen en ook als hij wakker wordt. Vandaag was hij wel heel enthousiast en ging ze allemaal even een dikke kus geven.

groetjes chimene

He Chimene,

Wat een ontzettend mooi behang heeft jouw zoontje op zijn kamer. Of is het geen behang? Het is echt prachtig en ben zeer benieuwd waar je dat gekocht hebt. En wat leuk dat je zoontje zijn dieren zo lief vindt!

Groetjes Babybelle

Hoi Chimene,

Wat een ontzettend mooie muurversiering en een schattige foto's. Wat een heerlijk mannetje en dan al zo lie al die kusjes, echt heerlijk!!

groetjes Linda

Levi heeft muurschilderingen van anja harkes opzijn kamertje. We hebben er geloof ik meer dan een jaar voor op de wachtlijst gestaan maar afgelopen april kreeg hij dan ook eindelijk het kamertje wat we graag voor hemwilde. Tot die tijd hadden we gewoon een beahngrand over het bestaande behang geplakt maar nu dan echt zijn dieren kamer. Er staat ook nog een olifant op en er hangt een aapje met banaan boven zijn commode.

groetjes chimene

Nogmaals PRACHTIG!! Ik kan me voorstellen dat je er een jaar op moest wachten. Maar je hebt niet voor niks gewacht. Ik heb nog nooit zoiets gezien.

Moet je eens op haar site kijken dat is echt zo geweldig. Linda jij houdt toch zo van elfjes, nou daar staan er genoeg van op vooralonder de naam fairiesecht super.

Wij hebben ons in april meteen weer op de lijst laten zetten voor eind sept.volgend jaar voor de kamers van de andere 2 kids.

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Ik heb op haar site gekeken. Echt fantastisch!!! Maar een wachttijd tot maart 2010?? Dat red ik echt niet hoor . Maar het ziet er wel echt super uit

groetjes Linda

jeetje zag het ook net pas,maart 2010 echt niet normaal. Anja schildert ookalleen op zaterdag dus dat loopt natuurlijk al snel op. Ben ik blij dat ik alvast 3 zaterdagen heb gereserveedr voor volgend jaar.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan