Zo lief

Ook al kan ik soms klagen over mijn man, ik ben toch ook wel dol op hem hoor!
Zoals hij vanmiddag op een kinderstoeltje werd gezet en met een pop in zijn armen met Myrthe mee speelde, was zo vertederend!
Heerlijk om te zien. Dan vergeet ik weer dat ze samen er een zooitje van hebben gemaakt als ik net opgeruimd heb.
Myrthe die hem verteld wat hij moet doen, en hij die meespeelt en ook nog probeert haar dingen te leren. Heerlijk om te zien.

Ze zitten nu samen in bad, en mama kan ff snel op de pc hihi.
Myrthe zit momenteel ook al een tijdje lekker in haar vel. Ze is gezellig, erg vrolijk en luistert ook goed nu. Ze begint een beetje alleen te spelen en kan ook al heel lief moederen over dr pop, dat wordt wat straks met dr broertje/zusje!
Wat is het toch fijn om een gezin te hebben!

Dat moest ik ff kwijt....

Hoi Irene,

Wat lekker dat het allemaal zo goed loopt.
Mocht ook wel na alle narigheid van de laatste maanden.
Heerlijk he, om zo te genieten van je gezin.
Gelukkig kan ik dat ook weer.
Nu Isabelle niet lekker is (wrsch doorkomende kiezen, hoge koorts, slecht eten, redelijk drinken) is Stefan ook een hele bezorgde papa en probeert het haar zo goed mogelijk naar haar zin te maken.
Dat is best wel lastig, want elke 2 seconden wil ze iets anders qua eten, drinken, spelen etc., maar hij houdt goed vol en houdt er echt rekening mee dat ze door de koorts niet lekker is en dat het allemaal wat rustiger gaat dan anders.
Dus ik begrijp heel goed hoe trots je nu bent dat het allemaal lekker loopt.

Hoe gaat het met je buikie en bekken?
Alles nog steeds binnen de perken of gaat het zienderogen achteruit?
Ik probeer om je aankomende week een keer 's avonds te bellen, maar heb een redelijk druk programma, maar ik ga het echt proberen.

Dikke kussen vanuit Alkmaar voor jullie alle 3.

hoihoi

fijn dat t weer zo goed gaat met myrthe en dat je weer zo lekker kan genieten van je gezinnetje

ik kan er ook zo van genieten als ik zo'n tafereel zie maar ook als karlijn zo lief en leuk met floor speelt of zelf zo lief zit te spelen

kan dan soms zo in huilen uitbarsten van liefde en geluk hahahaha

geniet er lekker van

Terug
Bovenaan