Zo lief

M,n zoon vindt t,zo leuk om s,morgens by me op bed te kruipen nu bed hoog staat kruipt hy vanmorgen tegen m,n aan doet m,n pon en hemd omhoog aait over m,n buik met z,n handje en hoofd tegen m,n buik zegt lief zusje wanneer kom je nu ik ben je grote broer en wil je zo graag zien t,duurt zo lang en mama is zo moe de tranen sprongen in m,n ogen ik noem zyn tietjes knoopjes hy hadt m,n borsten nog nooit gezien zegt hy dat zyn grote knopen

Zo leuk he die peuters.
Zondag zat ik in bad met mijn dochtertje van 3. Zij komt tegen mijn buik aan liggen en kroelt met haar zusje, geeft een kus en zegt nu ga ik er water in gooien is dat goed? en ze gooit zo mijn navel vol. Ze vroeg gewoon of het goed was aan haar zusje. Ook zo lief. Nu maar kijken wat ze doet als het geboren is.
Ik heb haar al beloofd dat zij de eerste is die het vast mag houden als het geboren is. Nu ga ik me daar ook echt aan houden, dus iedereen die eerder is dan mijn dochter, die wacht maar lekker tot zij het vast heeft gehad.

Ja is zo lief he k,ben ook benieuwd hoe ze reageren als de baby er is k,merk wel dat m,n zoontje t,ook lang vindt duren k,loop nu 8 dagen over tyd en als k,dus donderdag naar t,ziekenhuis ga 10 dagen k,zit er helemaal doorheen hoop niet dat t,zo lang gaat duren als by brenda die ligt al 1 week in t,ziekenhuis en er is nog nix k,zit er echt niet op te wachten dat k,nog een week zou moeten wachten dan zou,k 2,5 week over tyd zyn zou echt niet goed worden k,ben t,spuugzat

Onze dochter heeft een keer gevraagd of ik mn mond open wilde doen, toen ik dat deed riep ze wat tegen dr brusje, ze dacht dat de baby het zo kon horen, erg leuk en lief, zijn ind dingen om te onthouden voor later.

Alleen nu vindt ze het zoooooo spannend worden dat ze bijna elke dag huilt erom dat ze het zo spannend vindt, en bij haar gaat de spanning zitten bij het ophouden van dr ontlasting, en ze heeft al chronische obstipatie, dus dat is dubbelop.
As vrijdag gaan we een datum bespreken om in te leiden, ze heeft volgende week ook vak en dan kan ze er lekker van gaan genieten. Maar elke dag breekt je hart als je je dochter zo vol met spanning ziet, gelukkig kan ze naar school voor afleiding.

Terug
Bovenaan