Zo lief!

Vandaag een pakketje door de brievenbus. Wat zou dat zijn? Niets besteld, niets verwacht....
Heeft een lieve vriendin van mij, tegenwoordig woont zij in Italië, het eerste rompertje en eerste truitje opgestuurd!
Vanuit Italië, maar wel van de Hema, haha! Ze had het al in huis, voor het geval dat!

Zo lief! Totaal onverwacht en ontzettend leuk! Dus hier zijn de eerste kleertjes binnen.
Ergens wel vroeg met 7,4 weken, maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, toch?

Een knalrood rompertje en een grijzig/gelig gemeleerd truitje met een gouden glimmende afdruk van Jip en Janneke erop. Zo schattig!

Eens kijken wat we voor de sint naar Italië kunnen sturen!

Liefs Daisy

Met mij wel goed. Begin wat meer last te krijgen van kwaaltjes enzo. Echt nog moeier dan vorige week, haha! Verder moet ik echt letten op wanneer ik eet om niet misselijk te worden, dus ik heb standaard een pak sultana's en extra brood bij me.
Voor het opstaan even eten scheelt ook een hoop!

Verder heb ik vandaag bij de huisarts gezeten ivm ineens rode jeukerige vlekjes op mijn bovenlijf. Gelukkig niets ernstigs! Het bleek Pityriasis te zijn. Gewoon jeukende plekjes die na uiterlijk 8 weken vanzelf weer weg gaan.
Ben allang blij dat het geen slechte invloed heeft op mijn zwangerschap!

Verder alles zijn gangetje.

Met jou ook alles nog goed?

X

Heerlijk die kwaaltjes, haha. Je bent dus echt zwanger ;) Wel even schrikken met die vlekjes!! Gelukkig niks ernstigs..... Fijn dat het verder allemaal wel goed gaat en die kwaaltjes verdwijnen vanzelf weer.

Ook hier gaat alles goed! Bloedarmoede gehad, maar door de ijzertabletjes voel ik me weer fris en fruitig. Wel wat last van zwangerschapsjeuk, ach.... Hoort er allemaal bij. Ik geniet van al dat leven in m'n buik! Wat een drukte, haha. Bijna 24 weken ver. Het gaat nu wel hard! Maandag weer even spieken bij de groei-echo... Zin in!!

Doe het lekker rustig aan, meis....

Liefs xx

24weken alweer. Voor je het weet is je buik weer leeg, haha! Fijn dat de ijzertabletjes zo goed geholpen hebben.

Idd wel fijn dat die vlekjes niets waren. En jeuk, nou ja, dat moet maar even. Ik ben allang blij dat die vlekjes niet nadelig zijn voor mijn zwangerschap!

Veel plezier tijdens de echo maandag!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan