zo maar even

hey dames,

het is wat lang geleden dat ik wat heb laten horen maar daar ben ik dan weer eens. ik lees zo nu en dan wel jullie verhalen maar het komt er niet echt van om wat te schrijven.
met de kleine gaat alles goed, ze is vooral 's nachts wakker, dan lig ik soms ineens te schudden in bed. ik hoop maar dat ze deze hobby op dit tijdstip beperkt tot in mijn buik ;-)
van de week bij de vk geweest en ze ligt al met het hoofdje naar benenden, dit zegt niet heel veel want ze kan nog alle kanten op maar ik vermoed zelf ook dat ze zo ligt, ik voel soms handjes 'krabbelen'.
vannacht ineens ontzettende kramp in mijn kuit, het was maar goed dat manlief onder de deken lag want ik greep hem zo bij zijn borst: HELP! allebei klaarwakker maar gelukkig nog lekker geslapen.

de kamer van de twee oudste is af dus binnenkort eindelijk beginnen metd e babykamer!!

zoals je leest niet veel bijzonders aan dit front maar ik wilde toch weer eens wat schrijven.

groetjes

hai goed dat alles goed gaat,die van mij lijkt nu dag en nacht wakker!
Soms denk ik dat ze even slaapt maar dan krijg ik weer een trap of begint m,n buik te schudden zoals jij zegt,raar gevoel trouwens.
En die kampen van jou herken ik ook wel maar dan in m,n benen,ik had dat net toen ik naar boven liep,auwwwwwwww dat deed zeer!Ik krijste het uit net,m,n vriend schrok zich kapot!
groetjes

Hoi,

Ik reageer ook niet altijd even veel.
Maar ben nu erg druk met de verhuizing.
Ook wij moeten de kamer van de baby nog in orde maken.

En idd hopelijk slaapt je kindje straks lekekr s'nachts door!
Hoe vinden je andere kinderen het dat ze een broertje of zusje krijgen?

Geniet nog van je zwangerschap!

hoi,

nou, bij ons al enige vooruitgang. mijn man is nu de muren aan het verven op de babykamer.
de kinderen vinden het erg leuk! jammer is dat steeds wanneer ik mijn dochter van 5 roep om te voelen aan mijn buik, de kleine zich meteen stil houd.
mijn zoontje, bijna 3, riep gisteren bij elk cadeautje voor de baby; ach, schattig.

dat soort dingen zijn toch erg leuk!

Terug
Bovenaan