Zo makkelijk gaat het niet.............

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. En probeer net als alle andere meiden zwanger te worden. Maar zo makkelijk gaat het niet, zoals wij hadden gedacht. Soms denk ik waarom gebeurd het wel snel bij de mensen waar het niet gepland is. Wij zijn vanaf februari al bezig om een ukkie te maken, de moed zakt nu echt in mijn schoenen. Maar we gaan gewoon vrolijk door toch!! In het begin dachten we laten we het gewoon normaal aan doen geen gekke dingen zoals testen en zo, maar nu laat het zich wel erg op zich wachten. Dus gaan we beginnen met testen,  de ovaluatietest maar aangezien ik hier niet helemaal inzit, heeft iemand hier ervaring mee?? Ik heb wel van de afgelopen maanden mijn menstruatie bijgehouden dus zal het wel lukken denk ik.
 Ik ben benieuwd naar jullie reacties... en uiteraard aan een ieder succes!

hoi clauwie
als eerst welkom op deze site aan deze site heb je veel aan voor vragen enz
ik ben shardha 30 jaar wij zijn vanaf januari al bezig om een kleine te krijgen wij dachten eerst ook dat het makkelijk zou zijn maar helaas het is niet voor ons weg gelegt ik heb ovulatietesten gedaan maar snap er niks van dus doe ik niet meer het enige wat ik nog doe is menstruatie bij houden en me temperaturen elke dat is ook een goeie methode dan weet je wanneer je ongeveer moet gaan klussen ik hoop dat je hier wat aan heb
mijn nod is 8 oktober en ik heb vandaag een test gedaan en die was helaas negatief volgens mij te vroeg getest maar ik geef de moed niet en dat moet jij ook niet doen het komt wel goed
groetjes shardha

Hoi Clauwie,

Welkom hier! Hopelijk hoef je hier niet meer al te lang te zijn! Wij zijn ook serieus vanaf februari en het wil ook niet zo vlotten.

Heb afgelopen maand voor de 1e keer een ovulatietest gebruikt en als je je cyclus weet dan kun je het uitkienen wanneer je eitje afgeschoten wordt!(haha) Ik heb bijv. een cyclus van 30 dagen en had mijn ei op dag 16. En als je netjes 28 dagen hebt op dag 14.   Dus je cyclus min 14 dagen. 30-14=16. Ik heb de test van CB (Clear Blue) Heb geen ervaringen met andere merken dus daar kan ik niet over oordelen. Deze beviel goed. Er zitten 7 teststaafjes in. Ik had er nog 2 over dus die kan ik komende maand weer gebruiken. Ze zijn niet goedkoop: 30,-
En ik hou mijn temp. bij. Want als je zwanger bent blijft je temp hoog. Dan moet 't 37 of hoger zijn. Ik dacht dat het deze maand goed zat maar mijn temp kwam niet hoger dan 36,9. Dus daarmee kun je het ook checken.

Veel succes met klussen!!

Groetjes suus

Terug
Bovenaan