hhahaha wat wordt hier nog lekker veel geschreven zeg!! Heb eerst een uur de tijd genomen om eens even van alles door te lezen!
Wat gaat de tijd toch snel en wat kunnen onze kids toch alweer veel!
Hier gaat het goed, Daley heeft 3 weken geleden (eindelijk )zijn 1e tandje gekregen. En het grappige is dat zijn grote broer Levi (4,5 jaar) van de week zijn 1e tandje heeft gewisseld!! Dus de 1 krijgt een tand en de ander verliest een tand!
Daley rolt de kamer mooi rond en af en toe tijgert hij een stukje maar van echt kruipen is hier nog geen sprake!
Eten doet hij goed, hij lust tot nu toe eigenlijk alles wat ik hem voorzet!
Op dit moment is hij goed verkouden maar het lijkt hem niet te hinderen ff de neus uitzuigen en hij gaat weer lekker verder spelen.
Nou meiden ik zal proberen hier eens wat vaker te reageren!
Groetjes Anne
Wat gaat de tijd toch snel en wat kunnen onze kids toch alweer veel!
Hier gaat het goed, Daley heeft 3 weken geleden (eindelijk )zijn 1e tandje gekregen. En het grappige is dat zijn grote broer Levi (4,5 jaar) van de week zijn 1e tandje heeft gewisseld!! Dus de 1 krijgt een tand en de ander verliest een tand!
Daley rolt de kamer mooi rond en af en toe tijgert hij een stukje maar van echt kruipen is hier nog geen sprake!
Eten doet hij goed, hij lust tot nu toe eigenlijk alles wat ik hem voorzet!
Op dit moment is hij goed verkouden maar het lijkt hem niet te hinderen ff de neus uitzuigen en hij gaat weer lekker verder spelen.
Nou meiden ik zal proberen hier eens wat vaker te reageren!
Groetjes Anne