zo misselijk.. hellup!

A

Anoniem

Guest

Hoi Hoi

Ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben, en ben sinds vanmorgen erg misselijk.. net niet spugen.. maar de gedachte aan eten allen al? wat kan ik daar aan doen om het te minderen? dit heb ik bij de 1ste niet gehad?

Grtjs Chantal mama van Zoë 1 jaar!

Hoi,

Probeer een licht ontbijt op bed tenemen, en eet dit op in een rustig tempo, blijf daarna nog even liggen en kom rustig overeind.

Gember helpt goed tegen de misselijkheid( koekjes of thee ) ook een paar slokjes cola doen wonderen( een vreemd ontbijt maar het helpt ) alleen overdrijf er niet mee, want in cola zit veel caffiene en is niet goed voor je, maar een enkele keer een slokje kan geen kwaad, ook pepermuntjes schijnen goed te helpen.

Ik ben nu zes weken zwanger en word ook vaker misselijk, als ik me hieraan houd gaat het wel iets beter.

Geniet van je zwangerschap, dat doe ik ook, ondanks de kwaaltjes want die horen er gewoon bij.

LIefs Kyrabella

Ik met mijn grote mond
Maakte ik me vd week nog zorgen omdat ik niet misselijk was, nou dat heb ik geweten ! Nu inmiddels wel ! nog niet gespuugd, maar zit er soms wel tegen aan.
Ik heb het (nog) niet 's morgens maar begint meer rond een uurtje of 9 tot einde vd middag. En sinds gisteren ben ik ook zoooooo moe...hihi.

Groetjes Bianca

Oh ja, dat was ik vergeten, ik heb van VSM homeopatische korreltjes gekocht. Het heet "puur mama zwangerschapskorrels" bij ongemakken in de ochtend.
Of het helpt kan ik nog niet zeggen, maar ja, je probeert toch wat he!

Bianca

hoi Chantal,

naast de al genoemde tips kan ik je ook vanille vla aanraden. Dat heeft mij in ieder geval erg geholpen die eerste paar maanden. Verder at ik veel crackertjes om het weeige gevoel kwijt te raken. Ook het eten van meerdere kleine porties op een dag in plaats van 3 grote maaltijden kan je helpen.

Succes ermee en geniet ondanks de misselijkheid ook van je zwangerschap!

Tamar

Hoi,

Ik herken je verhaal. Zelf probeer ik ook van alles maar tot nu toe geen effect.
Ik lig hele dagen op bed en ga dit echt niet volhouden. Bij de vorige zwangerschappen had ik dezelfde klachten, bij de oudste een tijdje med. gehad via de ha. Morgen heb ik een afspraak bij de ha om te kijken hoe en wat.

Sterkte en hou ons op de hoogte!

Sophie

Hoii

Gelukkig was het maar van 1 dag... die misselijkheid!! heb er nu helemaal geen last meer van.. kan weer alles doen of eten, maar begin de dag wel gewoon rustig met een crackertje! bedankt voor alle tips! hoop dat ik ze niet meer hoef te gebruiken haha ....

grtjs Chantal mama van Zoë, en van t 2de wondertje!!

Terug
Bovenaan