zo misselijk!!!

ik zit nu in week 9 van mijn zwangerschap, en ben de hele dag door misselijk het begint echt mijn leven te beheersen, en ik ga haast de deur niet uit.we waren t''weekrnd op de markt, en ik moest kreeg 5x een braakneiging!ik vind het echt niet leuk meer en niemand schijnt het echt te snappen! ach een beetje misselijk waar zeur je over. nu krijg ik vanmiddag zetpillen van de huisarts om de misselijkheid tegen te gaan(ben benieuwd} ik eet al een week geen avond-eten ik hou alleen water binnen en soms wat fruit maar voel me slapjes!overal wod ik misselijk van! kan niet eens boodschappen halen want dan moet ik de winkel uitrennen en dan zie je al die ogen op je gericht hebben jullie hier ook zo veel last van??ik neem ook zuurtjes dat schijnt te helpen en gember thee maar dat helpt allemaal maar even! weten jullie nog wat??de misselijkheid zit echt in mijn hele lijf!hoop hier snel doorheen te zijn!en ik wil niwt klagend overkomen... maar dit is echt rot!
 
hoi Saskia,

nou je komt voor mij echt niet zeurend over. Ik weet precies hoe je voelt. Ik zit ook in mijn negende week en ben ook super misselijk, niet zo erg als jij maar iedere dag een paar keer spugen flink kokhalzen is er wel bij. Ook ik neem zuurtjes die een beetje helpen. IK eet om drie uur?? in de nacht peperkoek met gember omdat ik misselijk wordt als ik ff op sta om te plassen. MAar ja je voelt het allemaal wel. Ik hoop voor je dat die zetpillen helpen want hoe meer je eet hoe minder misselijk, ik probeer zeoveeel mogelijk kleine beetjes te eten en dan alleen dingen die ik wil, en dat is vandaag chess onion chips belachelijk maar het help tegen de misselijkheid. Succes
 
he dames jullie zeuren echt niet hoor,maar de mensen om je heen hebben het altijd erger gehad en weten altijd beter wat je moet doen.
trek het je niet te veel aan als je partner je maar begrijpt.
ben zelf van week 6 tot week 22 misselijk geweest en dan moest ik ook echt elke dag overgeven zelfs een paar keer op straat gebeurd.
ik dronk steeds kleine beetjes cola,had snoepjes bij me,zure appels (heb ik kilo's van gegeten) dat hielp bij mij en gemberthee schijnt ook te helpen.
zorg dat je altijd iets bij je hebt waardoor je suikerspiegel op pijl blijft.
en wat betreft s morgen's had of een droog beschuitje dit hielp meestal niks of ontbijtkoek,bij mij ging het meestal wat beter als ik meteen als ik wakker werdt had overgegeven dan kon ik wat eten.
he dames succes en het klinkt stom maar als je je straks beter voelt ben je alles weer vergeten,ben ondertussen 40 wk en 1 dag en ik zou het zo weer over doen,geniet er van.
 
ik ben nu 8 wk en ook heel misselijk, bij mij is het heel vervelend met mijn werk. ik heb sinds kort een zakdoekje bij me met daarop de etherischeolie bergamot (een citrus vrucht) en bij mij werkt het wel. heb dat in een boekje gelezen over zwangerschapskwaaltjes: etherische olien van citrusvruchten schijnen er tegen te werken. succes er mee
 
Heel herkenbaar en absoluut geen aanstellerij! Ik zit nu in de elfde wk en ben ruim genomen 5 wk non-stop misselijk, 24 uur per dag. Ik heb nergens meer zin in, geen energie en begin van mezelf te balen. Kan dus ook nog niet echt genieten van de zwangerschap. Heb laatst gelezen dat in week 10 je zwangerschapshormoon het hoogst is en je daardoor ook zo misselijk bent. Grote hoop dus dat het daarna minder wordt!!

Nog even volhouden en sterkte!
Petra
 
Hoi Saskia ook ik herken je probleem ik ben nu 11 weken en vanaf w5 hele dagen misselijk, ondanks dat ik medicatie heb is het nog niet over al spuug ik door de medicatie wel minder. Ik baal ervan dat ik nergens zin in heb wil graag vrolijk doen maar voel me gewoon slecht.
Heb ook het gevoel dat mensen denken zeur niet zo maar ik had het me wel anders voorgesteld.

Wendy
 
Terug
Bovenaan