Zo moe....en benieuwd hoe jullie ervoor staan?

Op dit moment 31+3 weken...

De babykamer is bijna af! vandaag de laatste dingen geschilderd zoals de deur, kozijn, kastje, latjes e.d.
De kast naar boven getild (ik niet maar mijn vader) dus nu wachten tot alles droog is en poetsen!
Volgende week de kleertjes in de kast hangen en alle spullen t.a.v. de maxicosi, wagen en bak liggen te drogen na een flinke handwas!

Lichamelijk stort ik rond 4 uur in! Zware ogen en moe! Maar met een kleintje van 4 is rusten (lees slapen) er niet bij! Gelukkig is ze gek op filmpjes kijken en kan mama op de bank liggen! Met mijn bekken gaat het redelijk, ieder week fysio helpt me er door heen.
's Nachts slapen is een ramp, zodra ik lekker lig komt er een verdoofd gevoel in mijn been en moet ik draaien naar de andere kant, na enige tijd raakt die verdoofd en zo draaien we maar heen en weer 's nachts! Ik merk wel dat de baby rustiger is dan voorheen maar ik denk dat dat door ruimte gebrek komt?!

Volgende week bellen naar het UWV dat ik per 1 mei met zwangerschapsverlof ga en dan is het meeste wel geregeld???
Ik wil dit keer voor een thuis bevalling gaan, wie weet!

Hoe gaat het met jullie..... sterkte met de laatste loodjes alvast ; ))

Hoi Kim,

Ik ben net zover als jij en ook al weken moe. Gelukkig kan ik s nachts wel goed slapen. Ik gebruik het voedingskussen tussen de knieen om doof gevoel en last van mn bekken te voorkomen. Dat werkt voor mij erg goed.

Ik heb hier al 2 kindjes lopen. de oudst is bijna 4 (over 2 week) en de jongste bijna 2. Gelukkig slaapt de jongste s middags nog en de oudst kijkt dan ff tv zodat ik op de bank kan liggen/slapen.

Hier hebben we net de verhuizing van de kinderen gehad zodat de babykamer ook ingericht is en de was gedaan. Ik heb gister naar UWV gebeld en ik was volgens hen een paar weken te vroeg, omdat het verlof op 1 mei ingaat. maar ze hebben het allemaal wel geregistreerd dus dat komt wel goed.

Succes met de laatste loodjes!

hoi kim, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend zie ik.
Dit weekend gaan we er eindelijk werk van maken. Samen met een vriendin ga ik de zolder op om alle babyspullen te zoeken. Dan gaan we ons best doen om de babykamer zo goed als in orde te maken. Ik had ook veel last van mijn bekken, net als bij mijn eerste twee zwangerschappen, maar heb nu de ostheopaat ontdekt. Ik weet niet wat hij doet precies, maar de continue pijn is verdwenen, ik loop weer als een kievit en voel me best vol energie. ( het is niet helemaal verdwenen, de startpijn en het draaien in bed zijn nog steeds een ellende, maar alles beter dan enkele weken geleden)
Mijn oudste twee zijn ,bijna, 6 en 4 en gaan dus allebei naar school. Dat geeft mij de kans om 3 keer in de week 's middags een uurtje te slapen en zeer regelmatig zoek ik ook 'savonds om 8 uur mijn bed al op, niet dat ik dan al kan slapen, maar mijn bed is vele malen comfortabeler dan mijn bank. Al die rust helpt mijn bekken enorm.
Ik zal blij zijn als de bevalling een feit is. De spanning wordt voor de jongens ook best groot. Wanneer komt die baby nou? Ik hoop met 37 weken. Dat schiet al op. Groetjes Val

Als ik dit zo lees mag ik niet klagen qua vermoeidheid en klachten enzo. Alleen na de pasen had ik echt teveel gedaan en moest ik het een paar dagen bekopen met wat harde buiken. Maar dat is nu voorbij. Zo fijn dan de kamer hier opschiet. Manlief is dit weekend er niet en ik ben nu dus alle wasjes aan het draaiien met het kleine grut en dan alles in de kasten leggen en dan de laatste hand leggen aan de kamer (gordijntjes, de lamp ophangen nog wat decoratie) Maar het grote verbouwerk is daaar nu klaar.

Succes met de laatste loodjes!!!

Ik ben er helemaal klaar voor op 1 klein dingetje na. De proefdruk van het kaartje. Maar de envelopjes zijn geschreven en de postzegels geplakt hahahaah. Heb van de week nog een extra bekleding van de wieg gemaakt. Nu nog 2 lakentjes erbij. (heb er 5 in de kast dus is geen noodzaak hahhaha). Kamertje is helemaal in orde en de kleertjes zijn allemaal gewassen en liggen klaar. Mijn ziekenhuisspulletjes liggen ook op een stapeltje dus voor het grijpen op het moment dat het begint. Eigenlijk kan ik dus achter over gaan leunen. Helaas werken de hormonen niet mee, wat dat betreft. Elk klein wasje moet gebeuren en stel je eens voor als het allemaal niet opgeruimd is. Dus ben ook aardig uitgeput en de vermoeidheid is nooit overgegaan. Wat dat betreft kan ik niet wachten tot de kleine man er is. Eindelijk weer energie. Aan de andere kant geniet ik zo van het gefriemel in mijn buik.

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben met wat frustraties hahahahahahaha...Morgen gaan we de kamer af maken!!! Ik ben er zo klaar mee en de verbouwing is nu eindelijk klaar dus het leuke gedeelte kan nu eindelijk beginnen het inruimen en opvrolijke van de kamer!!! Ik slaap ook met mijn voedingskussen die draait ook 60x met me mee van de ene naar de andere kant hihi mijn man vindt het wel jammer, die voelt enige afstand met zo'n kussen er tussen ; )

Nu nog wat lekker weer erbij en dan genieten van de laatste weken....

succes allemaal

Terug
Bovenaan