zo moe en emo!

Het is echt verschrikkelijk dit ken ik echt niet van mezelf. Ben zo moe kan overdag zo een paar uur extra slapen, en zo emotioneel ik kan om reclames janken en om de meest belachelijke dingen. Ik had dit niet bij mijn 1e zwangerschap dus sta nu echt te kijken van mezelf. Het vervelendste vind ik dat ik totaal geen energie heb om veel met mijn zoontje te doen.
Kennen jullie dit? Ik moet wel mijn bloedtest doen binnenkort misschien mijn ijzer?

Verder in aan het hopen dat het snel 4 juli is voor mijn 1e echo. Zal wel rust geven als ik weet dat het goed zit.

X

hey susanw1981

dit klinkt heel bekend hoor! ik kan ook echt janken om die reclames voor hiv moeders ofzo ;-)
en ik ben nu bijna 12 weken maar nog tsseds heel moe. ik ben blij als deze week voorbij is want dan is het vakantie bij ons thuis en kan ik hopelijk weer een beetje bij tanken.

hopelijk heb jij ook snel vakantie.

groetjes muppetje

haha ook hier heel herkenbaar..
ben ook iedere keer erg moe en een goede nachtrust heb ik dus ook niet echt.
gisteren bij een optocht geweest bij een dorpsfeest en bij iedere wagen die langs kwam met muziek kreeg ik een brok in me keel...ppff.. gewoon omdat er dan een paar hoge noten in zitten en je ziet hoeveel plezier die mensen hebben.. ppff kon mezelf nog net drooghouden..
4 juli hebben wij onze 3e echo dan zijn wij als het goed is 12+1 zwanger

xxx

Hier ook heel kenbaar! Ik probeer minimaal 10 uur te slapen en vaak ga ik ook nog even liggen als ik thuis kom van het werk. Afgelopen zaterdag verjaardag van mijn vriend gevierd. Superleuk, maar natuurlijk heel druk. En niemand weet nog dat ik zwanger ben, dus kon ook niet even wegglippen. Heb gisteren de hele dag op bed gelegen en gehangen. Gelukkig ben ik vandaag ook vrij, extra bijtanken. Nog vier dagen werken en dan een weekje vakantie, olee!

Sterkte dames!

Terug
Bovenaan