Zo moe en misselijk

Ben nu 9 weken zwanger en zo moe, misselijk en duizelig dat ik soms echt niet meer kan functioneren. Ik hoor om mij heen dat heel veel mensen dit herkennen, maar ik vraag me serieus af hoe ik hier nog minstens 4 weken mee moet gaan dealen. Ik probeer wel wat te werken, maar krijg niet zoveel voor elkaar en kan wel de hele dag slapen. Hoe ervaren jullie dit?
 
oh wat naar, dat heb ik ook gehad!
Ik heb toen mijn werkgever op de hoogte gesteld van mijn zwangerschap (rond 7 weken al), ookal was het zo vroeg.. Gelukkig kreeg ik toen alle begrip en medewerking: ik begon 's ochtends wat later en als ik het 's middags niet meer trok ging ik eerder naar huis, afspraak was om dat op mijn eigen gevoel en naar eer en geweten te doen. Super fijn en daardoor ben ik die weken doorgekomen. 's ochtends voelde ik me altijd heel erg beroerd, dus dan at ik wat en ging ik nog even een uurtje liggen. Daarna werken en dan ging het wel. 's Middags ging ik dan een uurtje eerder naar huis om even een powernapje op de bank te pakken. Vanaf 12/13 weken ging ik me beter voelen. 
Sterkte!
 
Oh wat ontzettend vervelend en herkenbaar.
Ik heb eigenlijk hetzelfde gedaan als de situatie hierboven.
Met 8 weken heb ik het toch maar mijn werkgever en collega’s verteld omdat ik zó misselijk was dat ik écht niet om 07.00u kon beginnen met werken.
Ik lag ‘s ochtends nog hondsberoerd in bed een droog crackertje weg te werken en de wc moest ik dichtbij hebben ?.
Ik kreeg ook direct álle begrip gelukkig en begon weken lang een aantal uur later én als het niet ging mocht/kon ik ook eerder naar huis.

Dit was bij mij over met 16 weken. Dus was heel blij met alle medewerking vanuit mijn werk.
Misschien kun je hier ook iets mee..? ☺️
 
Thanks voor jullie reacties, ik ga dit morgen met mijn leidinggevende bespreken. In ieder geval de komende weken geen afspraken in de ochtend, zodat ik even rustig de tijd heb om op te starten. Merk dat als ik daar de tijd voor neem, de rest vd dag ook een stuk beter gaat.
 
Terug
Bovenaan