zo moe, kan wel brullen :,(

A

Anoniem

Guest
Dag dames
de titel zegt het la, ik kan wel brullen. Ik heb normaal een heel makkelijk meisje, af en toe huilen, maar echt weinig.
Nu was ze gisteren vanaf 17:00 al ontroostbaar aan het huilen, was blij dat manlief thuis was. Gisteravond was ook pet, ieder 1/2 uur huilen en echt bijna krijsen. Heb dus boven op onze slaapkamer maar voetbal gekeken ipv gezellig buiten met de buurt. maar goed hoort er bij als je kids hebt.
rond 22 uur viel ze eindelijk in slaap en schijnbaar is ze rond 1:30 nog een keer wakker geweest, heb ik niets van gemerkt. om 5 was ze wakker en toen om 6 uur weer. Zo zielig ik ken het helemaal niet van haar. Ze eet ook bar slecht (kennen we ook niet), maar gelukkig drinkt ze wel goed.

Vandaag ging ik werken (ben normaal vrij) want we vierden onze verjaardagen, dus schoonmoeder was hoer. Was gelukkig wel goed gegaan. Wel wat jengelig, maar ook goed geslapen.
Met het eten ging het helemaal mis vanavond. Ze at een gebakken aardappeltje en begon te kokhalsen en ook een beetje overgeven. ZO ZIELIG. Ik wilde haast mee janken.

Ik hoop maar dat het aan de tanden (denk zelf kies) ligt, Ze kwijlt ook als een gek.

Maar goed nu ligt ze heerlijk in bed en ik heb uit voorzorg al een zetpil gegeven. Als ze wakkker wordt kan ze nog een fles krijgen, maar hoop natuurlijk dat dat niet nodig is.

Fijn dat ik even mijn verhaal kwijt kon, want tja dat wordt de komende week (weken) niet wat met mijn mannetje, heb echt een voetbalfanaat.
Nu nog even de laatste hand leggen aan mijn rapporten en dan heerlijk in bad en vroeg naar bed.

groetjes daan

Hoi daan,

Dat stukje over je schoonmoeder is denk ik een type foutje?  En anders even goede vrienden hoor
Wat kan het toch zwaar zijn he als ze niet zichzelf zijn. Zoiets breekt heel erg op. Ik wilde je al aanraden om een paracetamol te geven maar dat heb je dus al gedaan. En verder ook zorgen dat je zelf aan je rust komt, maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop dat het vannacht wat beter gaat met je kleine meisje. En anders mag je hier natuurlijk altijd je hart luchten. Daar zijn we voor.

liefs

Linda

JAAA foutje!! oh wat erg, moet natuurlijk zijn HIER en niet hoer!! Heb een hele lieve schoonmoeder, waar ik goed mee overweg kan en waar Vera ook helemaal gek op is.

Kun je zien hoe moe ik ben, heb ik helemaal niet gezien.

Ik ga nu ook zo lekker in bad. Heb de rapporten helemaal af en als mijn duopartner ze niet goed vind doet ze het maar zelf!! ZO

groetjes daan

Heel goed. Je moet je ook niet gek laten maken en gewoon aangeven als het even teveel is allemaal. Er zijn dan altijd mensen die kunnen helpen. Nu lekker relaxen in een bad en op tijd gaan slapen. Misschien voel je je morgen dan al wel weer wat beter.

Hai,

Je koopt er niks voor, maar hier is het deze week ook prijs hoor. Die van ons hoor je nooit piepen (alleen als ze moe is of honger heeft), maar de afgelopen dagen huilt ze vooral tegen de avond veel en als ze dan uiteindelijk doodmoe in bed ligt is ze na een uur alweer wakker en dat tot een uur of 22.30! Ik ben iemand die zijn slaap hard nodig heeft, dus mij breekt dat dan al snel op.

Gelukkig gaat het hier weer prima (en is er een kies doorgekomen!), ik hoop dat het bij jullie ook weer snel goed gaat!

x

hoi hoi
Vannacht heeft ons moppie redelijk doorgeslapen. om 19 uur naar bed en rond 2 uur even wakker, daarna tot bijna 8 uur!!! (oke een paar keer vannacht iets sikken, maar dat geeft niet)
Zo lekker en ze is ook zo vrolijk vanmorgen, gewoon zoals ze normaal ook is.
Ze wil alleen de fles niet, maar goed......
ik ga me nu snel aankleden en dan naar het zwembad.

groetjes een uitgeslapen daan

Terug
Bovenaan