zo moe!! maar slapen ho maar

A

Anoniem

Guest
ben gewoon helemaal ko...maar liggen in mijn bed vind mijn rug dus echt geen goed plan meer!

Heb momenteel even geen idee hoe ik die laatste 8.5 week door moet komen, dacht dat het de bedoeling was dat je uitgerust op het eindpunt aankomt maar ik zie het ff niet meer.

Alles doet inmiddels zeer...m'n buik is er kei hard van geworden en onze kleine lieve spruit begrijpt er helemaal niks van dat mama zo overstuur is en is maar aan het koppeltje duikelen in mijn buik

IK WIL SLAPEN! zonder dat ik na een uur of drie in bed liggen denk dat mijn rug over gaat breken!

Bianca

Hoi Bianchi,

Ik had van de week exact hetzelfde probleem, gelukkig gaat het nu weer goed. van de week had ik een nacht dat ik van half 3 tot 4:15 uur heb kunnen slapen en daarna niet meer. Mega moe en niet kunnen slapen, inderdaad begon mijn kindje toen ook veel te bewegen, maar dat was niet de reden dat ik wakker was geworden.
Ik heb de nachten daarop weer redelijk goed geslapen.
Maar ja, echt lekker slapen dat doe ik ook niet meer, veel wakker en niet vlot in slaap komen als ik weer voor de zoveelste keer naar het toilet moet.
Hoe je inderdaad uitgerust de eindstreep moet halen, ik weet het niet, en nu met het warme weer al helemaal niet meer.
Ik probeer wel overdag ook echt even te rusten/slapen, niet lang maar wel echt even gaan liggen.   Misschien ook iets voor jou.

Alice
32w6d
sept. 2008

O joh! zo vervelend!

Ik slaap vanaf de vierde maand al maar 3-4 uur per nacht en ben kapot..................ik heb van de week met de verloskundige overleg (voor de 10.000ste keer) en mocht een keer een slaappilletje nemen............nou, daar heb ik dan 5 uur op geslapen...........
We hebben nu afgesproken dat als ik de 37ste week heb bereikt (nog 2 weken!!!) dat ik dan een keer in het ziekenhuis mag slapen voor een nachtje. Dan krijg ik stevigere slaapmiddelen en kunnen ze ons kleine meisje ook in de gaten houden............

Waarom ik niet slaap? Joost mag het weten, want ik heb geen last van mijn rug en heb ook niet het idee dat mijn buik nou al vreselijk in de weg zit. Tja, mijn bekken doet erg zeer maar niet als ik gewoon stil lig....................

Sterkte ermee en overleg met de VK wat zij kan doen!!

Gr. Rimke
34+6 weken

Terug
Bovenaan