Zo moe...

Ik ben de laatste dagen zo moe... Ik slaap dan ook erg slecht 's nachts, doordat draaien me erg veel pijn doet door bekkenproblemen.
Tussen de middag ga ik dan wel anderhalf uur à 2 uur liggen, maar dan nog ben ik kapot.
Ik ben nu 31 weken en 5 dagen zwanger, dus ik moet nog wel even...
Iemand tips?
Mijn bloed was goed, mijn bloeddruk is goed, dus het ligt waarschijnlijk alleen aan mijn slaap.

Alle tips zijn welkom, dus wie weet raadt?

Groetjes, Mylène

Hoi Mylene,

Ik heb het ook hoor, ben ook moe, ook al slaap ik nog niet eens echt slecht. Wel steeds vaker s'morgens heel vroeg wakker, dan even op en een kopje thee drinken en dan weer even slapen nog. Ook rust ik overdag ook even, meestal even in de middag. Volgens mij hoort het wel een beetje er bij, dus maar ook aan toe geven, niet de hele dag natuurlijk, maar s'middags even rusten is volgens mij ook gewoon goed.

Alice
31w3d

Hoi Mylene,

Ik moet zeggen dat ik ook erg moe ben. Ik zit al 10 weken thuis rustig aan te doen ivm harde buiken en toch (of juist wel door de inactiviteit) blijf ik moe. Ik slaap redelijk, wel vroeg wakker en soms slecht inslapen door een overactieve baby.
Ik geef er maar aan toe, ik denk dat dat het slimste is. Straks heb je de energie flink nodig als de kleine er is,
Groetjes Nienke

Hoi,
Je schrijft dat je bloed goed is. Je ijzer ook neem ik aan?
Verder denk ik dat het er ook bij hoort hoor. Ik heb er ook last van. Ik heb wel ergens gelezen dat je niet langer dan 90 minuten moet rusten 's middags, daar probeer ik me ook aan te houden. Verder doe ik ook rustig aan.
Het vervelende is dat is 's avonds juist niet meer moe ben en daardoor voor m'n gevoel ook vaak net te laat naar bed toe ga...
Sterkte!
Groetjes, J

hallo..
ik heb gelukkig af en toe dat ik erg moe ben.
de ene dag gaat het beter dan de andere dag.
maar ik heb van een vriendin van mij gehoord (die had ook bekkenklachten en wist ook niet hoe ze liggen moest) dat een voedingskussen ook uitkomst kan bieden die kun je lekker tussen je benen door doen en onder in je rug..
misschien een idee?

succes meid

Terug
Bovenaan