Zo moe

Dames,

de titel zegt het al ik ben echt zooooooo moe de hele dag.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat de eerste paar weken ook al, maar was het nu al over.
Ik moet gewoon elke middag slapen anders heb ik het idee dat ik de dag niet doorkom, wie herkent dit?
Komt het omdat er nu al een kleine bijloopt, slaapt gelukkig s middags nog wel.

Grt Kim

Ja ik! Ben 11 weken en echt vrezelijk moe. Kan niet eens gewoon mijn werkdag afmaken... Ok ik ben dan wel alleenstaande moeder van een 2,5 jarige die 42 uur weg is na werk. (30 uur werken 12 uur reizen na werk per week)

Maar heb het bij eerder zwangerschappen niet gehad dus overvalt mij ook wel. Somminge komen er nooit af bij andere gaat het bij een week of 14 over. Dus het is toch ff afwachten.

Ik ga zelf op vrije dagen ook samen met mijn zoon smiddags slapen, hij slaapt wel gem. 2 uur. En ga daarbij ook nog eens vroeg na bed savonds. Ook ga ik iets eerder weg van mijn werk. Zit er zelfs aan te denken om 1 dag minder te werken maar kan het geld eigenlijk niet missen, daar denk ik dus nog ff overna.

Je kan ff je ijzer laten onderzoeken bij je HA misschien heb je een ijzer terkort dat kan ook moeheid veroorzaken maar het is meestal een "gewone" zwangerschapskwaaltje.

Succes ermee. Ik hoop dat het snel weg is voor ons beide!

Hoi Kim,

Ik heb het gehad tot 14 weken. Werd er echt niet goed van. Kon nog net naar werk (36 uur p. w.) maar dan was het kaarsje echt op. Mijn vriend moest na zijn werk (70 uur p. w.) alles in huis doen. De lieverd deed het gelukkig zonder morren, maar leuk vond ik het niet!
En nu is het weg! Van de een op de andere dag, heel gek! Maar nu heb ik weer het omgekeerde. Ik heb het idee dat ik de hele wereld aan kan haha. Het zit verkeerd in mekaar allemaal!!
Succes!! Liefs Sonja

Thanx meiden! de kleine is nu bijna 2,5 jaar, dus wel een handenbindertje hahahaha.
Ik hoop dat het volgende week dan maar iets beter wordt ; ) ben nu 13 weken heen. En dan hopen op een energieboost ; )
Josh ook heel veel sterkte! ik ga ook inderdaad mijn HB even laten nakijken.

Grt Kim

Hier hetzelfde, echt helemaal gesloopt.
Als ik 2 dagen hele dagen werk, volgt migraine of een hele dag in bed. :-(
Ben al 4 weken behoorlijk ziek ervan.
Ik doe niks meer in huis, weinig aan mijn studie en heb het gevoel dat ik de kantjes eraf loop op mijn werk, omdat ik meer gewoon niet kan opbrengen.
Sociale contacten zijn vrijwel nihil.
Ik hoop echt dat het over een paar weekjes beter wordt.
Ik heb nu het gevoel dat ik alleen werk en in bed lig.

Hier ook helemaal op. Ben blij als het weekend is, als ik bij kan slapen, alhoewel ik doordeweeks wel eerder weg ga van het werk als het nodig is.
Vandaag tot 11 uur vanmorgen geslapen, van gisteren 22:00 uur, overdag ook weer drie uur geslapen en lig nu weer in ben en ga dadelijk de oogjes weer toedoen.

Van de week had ik het probleem dat als ik smiddags dan denk even een uurtje te gaan slapen, dat ik dan niet meer wakker te krijgen ben en rustig drie uur slaap, en nog dan niet het idee hebben weer fit te zijn.

Ik neem me nu voor om tot 15:00uur te werken en er dan voor te zorgen dat ik thuis kan gaan slapen en niets mee hoef te doen die dag. Manlief is voorbereid dat hij zoonlief ophaalt van opvang en dan tot zoonlief slaapt volledig er voor hem moet zijn. Eten heb ik drie keer in de week geregeld met mijn moeder, en daarnaast doet de koken en stomen het ook wel goed voor een paar weken.

Ik ga er dan wel vanuit dat het over een paar weken over is, ik ben nu ruim negen weken, en bij mijn eerste zwangerschap was de moeheid met een week of 13 over en de misselijkheid met 16.

Maar alles voor het goede doel van ons wondertje.
Morgen trouwens weer een echo, fijn om af en toe een hartje te mogen zien kloppen.

Groetjes,
Kim

Ik ben inmiddels 15 weken en ook nog erg moe. Nou hebben we sinds afgelopen dinsdag ook een puppy in huis, wat natuurlijk een hoop energie kost + 1 ADHD kind en een peuter. En ik werk onregelmatig, das ook niet echt goed voor je. Maar ik heb afgelopen weekeind heerlijk bijgetankt, en kan er nu weer lekker tegenaan!!
Je moet gewoon echt wanneer het kan, je rust pakken. Als mijn dochter om 1 uur naar bed gaat, en mijn oudste weer naar school, ga ik ook gewoon naar bed. Heerlijk.

Terug
Bovenaan