zo moe

Hallo allemaal,

Ik ben echt zo moe is dat normaal? Ik weet wel dat moeheid erbij hoort maar ik kan eigenlijk bijna niet op de bank gaan zitten of mijn ogen vallen al dicht. Ik was er vrijdag ook nog wat licht in mijn hoofd bij in de avond.Ook s avonds lig ik het liefst vroeg in bed en heb ik ook geen zin om nog weg te gaan ofzo, Maar ja soms moet je wel.
Herkennen jullie dit?

Groetjes Tamjo

Hoi Tamjo,
Ja ik herken het heel erg, ik heb er ook z'n last van ik kan ook heel de dag slapen. Ik dacht dat dat alleen de eerste 12 weken was maar ik ben nu bijna 15 weken en heb het dus ook. Probeer me er niet altijd aan toe te geven maar dat is niet altijd zo makkelijk dus dan geef ik maar toe. Nou laten we hopen dat t toch over gaat en anders zijn we goed uitgerust met de bevalling haha.
Gr Priscilla

haha, of ik dat herken ja, bij de middelste sliep ik letterlijk 15-16uur per dag en dan nog was ik moe, bij de jongste totaal niet en nu heel erg wisselend.
Het is een echte kwaal en je doet er gewoon niks aan, ik kreeg nog wel ooit te horen dat ik er niet aan moest toegeven,,ja duh, het is gewoon echt iets van je lichaam!
Licht in je hoofd kan ook van suikertekort komen!
Succes ermee,
Liefs

Ja met dat licht in mijn hoofd dacht ik dus ook aan iets van suiker tekort of ijzer tekort ofzo. Maar ik wil ook niet voor ieder wissewasje de vk bellen( herkennen jullie vast ook wel). Merk ook echt dat is zo weinig zin heb om echt dingen te ondernemen die dan weer moeten, en na een uurtje in de stad ben ik echt gesloopt. Laat staan dus na een dag werken kan je mij echt opvegen. Gelukkig is het voor een goed doel.

Liefs tamjo

Moe? Ik kan niet meer. Dan zeggen ze dat je in de tweede periode meer energie zou moeten hebben. Energielevel ligt hier op nul. (of zelfs eronder) Nog even een dikke 2 weken doorbikkelen en dan RUST!!!!

Ben ook weer moeier dan ooit!
Dat je licht in je hoofd bent kan idd met suiker te maken hebben maar ook met misschien lage bloeddruk.
Luister naar je lichaam !!

Groetjes

pffff ik herken het ook.
kan ook de hele dag wel slapen. voel me net een oud wijf.
echt niet leuk...
ik ben nog redelijk jong en mijn vriendinne zitten nog vaak bij elkaar s avonds tot laat. ik hou dat gewoon echt niet vol en daar kan ik soms best van balen.
ik ben er wel over uit dat ik hartstikke blij ben met ons kleine wondertje en het gepland en meer dan welkom is. maar dat het zwanger zijn niks voor mij is. ik snap niet waar iedereen die roze wolk vandaan haalt maar die van mij is er ver te zoeken. en ook dat heeft miss wel weer met mijn leeftijd te maken.

ik ga zo nog even lekker slapen, werk namelijk in de nachtdienst wat nog meer energie vreet.

succes ermee iedereen

Terug
Bovenaan