zo moe.....

bjorn is nu 3,5 week.
en ik ben zo moe.....
hij komt maar 1x snachts dus heel netjes.
nu kwamen mijn ander 2 kids ook ineens elke nacht naar ons toe met van die flauwe smoesjes.
dat heb ik heel snel afgekapt en nu slapen ze gelukkig gewoon weer door maar pfff wat zijn die gebroken nachten zwaar zeg.
mijn man geeft om 23.00 de fles en ik de nacht en om 7.00 weer.

nu kan het ook zo zijn dat ik zo moe ben van mn bloeddruk,dat ga ik maandag even vragen.

maar pffffffffffffffffffffffffff heb niet snel wallen maar heb ze nu echt....
en als ik dan smiddags ff wil gaan liggen slaapt bjorn weer heel onrustig.

wie heeft er nog meer last van?
het komt welweer goed dat weet ik.

Heeeey,

Hier nog zo'n luxe baby. Maar ook ik ben gebroken overdag als ik rond 4 uur nog een flesje geef. Voor de rest slaapt Stan fijn door. Maar idd.... 1 keer midden in de nacht op en je bent gebroken!

Raar maar waar....

He Meid, hier ook nog geen ritme, en de mazzel dat men vriend thuis is. Als je me het volgende week vraagt voel ik me waarschijnlijk een dweil. Volhouden meid, komt vanzelf goed, en wel aan de bel trekken he, als je het niet meer trekt.

liefs nath

hey,

kun je smiddags niet gaan rusten? of als bjorn slaapt?
ik voed ook s nachts en vind het ook zwaar , maar ik begin er wel aan te wennen raar maar waar. en ik neem als het lukt ook mijn rust.. heb geluk dan ons zoontje van 2,5 ook nog s middags slaapt. en als roben dan ook slaapt geniet ik daar echt van.. het huishouden wacht maar mooi even ik doe nu echt het hoognodige.
hij komt trouwens ook nog om de 3 uur. dus ik probeer het te rekken naar 4 uur maar dat lukt nog niet elke keer.
doe rustig aan en probeer te pakken wat je pakken kan qua rust!!

Liefs, Christien

Mss ook even je HB laten checken maandag, want als die te laag is, kun je daar ook erg moe van zijn. Ik ben ook wel moe, maar niet heel erg. Maes en Isa komen nu om de 5 uur (zijn bijna 7 weken) en de laatste voeding is rond 22:30/23:00..

He meid,

Vervelend dat je zo gebroken bent. Ik hoop dat je bloeddruk goed is, maar voor de zekerheid idd even checken!!

Maar ook ik ben kapot! Wij hebben nog niet echt een goed ritme te pakken (3 wk). De ene nacht slapen we 6 uur door, de andere komt hij om de 3 uur.
Ik wist dat het begin heftig zou zijn, maar ik heb soms het gevoel dat ik aan het 'overleven' ben in de hoop dat het gauw beter wordt!!

Toch slaap ik overdag nauwelijks. Dat vind ik dan weer zonde van mijn dag. En overdag trek ik het redelijk, maar 's avonds en 's nachts dan ben ik echt verschrikkelijk moe!

Maar als ik mijn lieve ventje in mijn armen heb, ben ik het toch allemaal zo vergeten. Ik heb zoveel voor hem over, zelfs een ernstig slaaptekort hihi!!

Sterkte!!!

Terug
Bovenaan