Zo moe!!

Tot vorige week vond ik de vermoeidheid wel mee vallen, was prima te doen. Maar sinds vorige week is het helemal mis. Ik ben nu ruim 13 wkn en giga moe. Het liefst lig ik na mijn werk in m'n bed. Ik hou het met heel veel moeite vol tot kwart over negen, maar meestal lig ik voor die tijd al op de bank te slapen. Ik snap dat m'n lijf hard aan het werk is, maar waarom het nu ineens zoveel erger is...
Vind het vooral ook erg ongezellig voor mijn vriend. Zit ie weer alleen ' s avonds... Maar volgens hem moet ik maar goed broeden...hihi...

Ik had daar ook zo'n last van. Een klassiek homeopaat heeft me er vanaf geholpen gelukkig! (Was eerst naar de huisarts, maar die kon er niets mee.)
Misschien zit er eentje in jouw omgeving die je kan helpen?

Dat is vervelend zeg, maar gewoon aan toegeven hoor. Je hebt het gewoon nodig nu! Hoop voor je dat het snel over gaat. Ik begin er eindelijk van af te komen, is ook wel zo fijn!

Ik ken je verhaal. Vanaf vorige week ben ik ook weer veel moeier dan daarvoor. Ook ik geef er lekker aan toe en mijn man vindt dat ik dat ook gewoon moet doen. Het hoort er nou eenmaal bij zeggen ze

Terug
Bovenaan