Zo moe....

Hey lieve ladies,

ben zo moe vandaag. Vrij gevraagd voor morgen, moet ik onverwacht toch werken.
om half 8 beginnen, dus extra vroeg de wekker zetten zodat ik niet al te beroerd op mijn werk verschijn.

Sorry voor mijn gezeur, maar moest het even kwijt.

ben helemaal hoteldebotel, kan mn gedachten niet lang bij iets anders dan de kleine houden. :D

liefs Daisy

Geen probleem joh! Wel jammer, geen vrije dag! Vroeg je bedje in en morgen kan je weer meer aan! Ik snap dat je de Hele dag aan je kindje denkt, is toch te mooi om waar te zijn! Geniet! Morgen is zo voorbij en dat heb je weekend ;)

Ja das balen, ik moest vanmorgen de winkel openen en kassa's tellen en planningen maken. Had echt heel slecht geslapen!

Ik aan aan je denken morgen. Ik begrijp hoe vervelend het kan zijn!

Liefs

Daar is deze mamaclub toch voor om ook lekker even te klagen als je daar zin in hebt:)
Ikzelf ben momenteel ook na een halve dag kapot en werk dagen van 12 uur.. ben deze week vrij maar ben benieuwd hoe het volgende week gaat zijn.. zal wel slopend zijn... maar ik denk maar zo met 12 weken word het als het goed is stuk minder:)
Succes morgen en idd.. vanavond maar extra vroeg je bed in:)

Liefs

Dat is minder als je ineens moet werken. Deze week heb ik nog vrij, volgende week 3 dagen voor de klas en die week erna op kamp met groep 8. Normaal vind ik dat helemaal te gek maar nu kijk ik er een beetje tegenop. Lange nachten, moet mijn spugen verbergen, en zeer lange aftanden fietsen. Maar ach ik hoop dat ik dan vol energie zit........

Ik wens je succes morgen. Hopelijk slaap je lekker goed vanavond en kun je er morgen volop tegenaan.

Dank jullie wel!
ik ben volgende week vrij, maar dan starten ze hier met de renovatie.
Ik ga wel proberen om voldoende rust te nemen volgende week. ondanks de mopperende bouwvakkers haha.

liefs

He wat balen dat je ineens moet werken... Als je er op ingesteld bent dat je vrij zou zijn, dan is zo'n dag werken echt niet grappig :S

Nou hopelijk voel jij je morgen ochtend helemaal prima en zal de dag voorbij vliegen. Gelukkig vrijdag, daarna weekend :)

Terug
Bovenaan