zo moe!

Wat kan een mens moe zijn zeg pff. Gisteren s'middags gelijk met de jongste op stok gegaan,papa lekker met de oudste buiten in het badje achtergelaten,ben ik na twee uur als een blok slapen nog vermoeider dan vantevoren lijkt wel. Heb ook niet zoveel geduld merk ik wel.De hele dag waren de kleine dames aan het mopperen,net tijdens het eten heeft de kleinste de héle tijd de sirene aangehad,wilde niet eten,toch maar wel,drinken,toch maar weer niet.De oudste boos want de kleine had weer iets afgepakt,en ga zo maar door.Heb ze net om kwart voor zeven allebei bij kop en kont gepakt en naar bed gebracht,ook weer tranen natuurlijk.Mama kon er even niet meer tegen,al voel ik me nu wel een klein beetje schuldig.Moregen nieuwe ronden,nieuwe kansen :)
Groetjes Diana

Hai Diana,

Die moeheid is voor mij wel herkenbaar maar ik heb geen andere kindjes rond lopen dus ik weet wat dat betreft niet hoe ik dan zou reageren. Kan me voorstellen dat je door de hormonen minder kan hebben en daardoor wat geirriteerder kan reageren maar zoals de andere meiden zeggen: voel je niet schuldig hoor. Het hoort er nou eenmaal bij, ook al is het niet prettig. Komt goed!

Goed uitrusten en een slaapje doen als je kan. Die moeheid wordt ook wel minder maar geef er gewoon aan toe op momenten dat het ff kan.

Succes! Liefs Lynn.

Hey, heel herkenbaar hoor... Ik heb een zoontje van bijna 21 maanden en af en toe ben ik gewoon te moe om te reageren als hij op een negatieve manier aandacht vraagt. 's Middags af en toe slapen kan wonderen doen!

Ja, heel herkenbaar. Ben blij dat mijn oudste naar school gaat. Maar aan het eind van de dag trek ik het vaak ook niet. Ben blij als ze er allebei in liggen.
Probeer je er niet schuldig over te voelen. Je kunt ze uitleggen dat mama zich niet zo lekker voelt.

Terug
Bovenaan