Zo moe

Hoi meiden,

Ik ben sinds de innesteling zo ontzettend moe zie gewoon tegen de dag op...... Is niks voor mij ben altyd bezig en werk normaal lange dagen maar kan het gewoon niet opbrengen.

Jullie al last van kwaaltjes?

Fijn weekend!

Ahh rot voor je dat je moe bent, maar ook weer een teken dat er wat groeit :) Ik daar en tegen word gek van de niet kwaaltjes hahah alleen lichte pijnelijke borsten. Verder niks. Maak me juist dan ongerust... ach ja zijn mensen die niks hebben. Maar neem de rust.

Het is idd wel een gerustelling dat er iets in mijn lichaam gebeurd... Heb allemaal van die kleine kwaaltjes maar dat heb ik er graag voor over! Ik probeer rustig aan te doen dan komt het vast goed.

het hoort er allemaal bij,

bij mijn eerste zwangerschap heb ik alleen last van me borsten gehad en vermoeidheid, nu daarin tegen, ben ik alle dagen ontzettend moe en behoorlijk misselijk elke ochtend maar gelukkig zit spugen er niet bij.

Hoi Beauty, Ik ben ook moe. Ik ga elke dag om 9 uur naar bed en slaap dan tot 7h. En misselijk... Ik heb al wat tegen de misselijkheid gehad van mijn gynacoloog maar dat helpt niet echt. En ik moet ook overgeven. Gelukkig is mijn man heel lief. Neemt met de auto rustig de bocht en rustig de drempels, en haalt boodschappen.
groetjes,
Elise

We moeten het er allemaal voor over hebben he meiden alles voor het goede doel :)

Misselijk ben ik gelukkig niet, krijg sommige dagen geen hap door mijn keel zelfs geen lekkere dingen haha Ben wel erg slap op mijn benen steeds erg irritant. Heb de supermarkt net leeggekocht met gezonde tussendoortjes hoop dat het daarmee beter gaat.

Fijn weekend allemaal!

Ik zie echt net par dat hè zwanger bent....
Wat super....gefeliciteerd en geniet er van...
Vermoeid ben ik nog steeds en inmiddels 25 week zwanger...geef je eraan over als het kan...

Geniet ervan, de tijd vliegt

Liefs

Hoi!
Nou en of, ik ook afschuwelijk moe! Ik herken mezelf niet meer. M'n lijf doet zo gek!! Maar goed ik geef er maar aan toe, het is voor een goed doel. Ik had vreselijke buik en rugpijn, ben ontzettend moe en heb problemen met mijn gebit. Dus een goed begin:)
Succes met de kwaaltjes! Ook voor de andere meiden!

Terug
Bovenaan