zo moe!

Slapen jullie kindjes al door? Inke heeft vorige week twee nachten door geslapen maar komt nu gewoon elke drie uur.
We hebben sinds vorige week zelf voeding voor hongerige babies gekocht en gisteren Johannes broodpitmeel. Het lijkt wel of ze nu nog meer honger heeft. En met die twee andere kids is het nu echt zwaar aan het worden. Ik val geregeld in slaap tijdens de fles geven.
Hoe doen jullie dit? Inke is zondag as zes weken..

Liefs Ilona

Heel herkenbaar. Onze kleine heeft nog niet 1 nacht door geslapen (morgen 2 maanden). Vanacht heeft hij zelfs helemaal niet geslapen. Om half 8 kreeg hij de fles. Wilde hem daarna in bed leggen, maar hij krijste tot 10 uur. Toen weer de fles, wilde hij maar een beetje drinken. Om 1 uur weer de fles en vanaf toen alleen maar krijsen de hele nacht....Om 6 uur vanochten uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd en nu (half 9) slaapt hij nog steeds....

Misschien is het een fase waar je even doorheen moet, je kleintje heeft tenslotte al wel 2 keer doorgeslapen, dat zal ze dan binnenkort vast wel weer doen.

ach ons meisje is al 11 weken en slaapt ook nog niet door..moet zeggen, went toch wel dat ik er elke nacht uit ga...maar leuk is anders. Hopelijk krijgt ze eerdaags een doorslaapperiode, maar helaas is dit niet af te dwingen..

Ons meisje is nu 7 weken en slaapt sinds vrijdag door! Daarvoor af en toe een nachtje of 2. Zelf word ik toch nog iedere nacht wakker ronde de tijd dat ze kwam. Ook 's middags komt er weinig van een dutje doen en daardoor ben ook ik zooooo ontzettend moe!! Loop momenteel iedere dag met hoofdpijn! 't Is even pittig en doorbijten. Anders met 't CB overleggen!!!

Is heel normaal hoor dat ze nog niet doorslapen! Die van mij is bijna 6wk en krijgr rond 22uur kaatste borst komt 1x s nachts, rond 4 uur en dan tussen 7--8uur. En als ze wel doorslapen is dat helemaal geen 'garantie' dat ze dit.blijven doen kan zo over een week weer anders zijn.
Had hij geen kramp? Baby's hebben ook nog op deze leeftijd contact/huid 'honger"
Probeer ergens overdag een rustmomentje te zoeken. Vraag hulp van vrienden/familie om ergens even een paar uur bij te slapen.
Rond 6wk hebben ze ook regeldAgen en maken ook een sprongetje. Je hebt kans dat het met paar dagen weer over is en dat hij opnieuw een ritme zal zoeken en pakken.
Succes

Joël is nu 9,5 week en sliep 1 week na geboorte al de hele nacht door tot aan zijn operatie. Daarna begon de "ellende" met 2x in de nacht wakker. rond 1 en rond 5 uur. Nu krijgt hij om 23 uur zijn fles, word hij rond half 4 wakker en komt dan weer om een uur of 7. Is dus wel langzaam verschuiven maar nog steeds geen doorslaper.

Ook ik heb van alles geprobeerd: Johannesbrood pitmeel, meer drinken, zelfs een kleine hoeveelheid rijstebloem van bambix... (wel nagevraagd bij CB)
Niks helpt. Hij krijgt daarom nu nog 7 flesjes van rond de 130cc.

Terug
Bovenaan