Zo moeilijk...

Ik heb straks om 11 uur een afspraak bij de gynaecoloog voor een echo. Mijn eigen gyn is er dan niet dus krijg ik een andere gyn. Deze gyn is de man die 4 jaar geleden, 1 dag voor de kerst, toen ik 38 weken zwanger was, zei dat alles goed was met mijn kleine mannetje, dat ik naar huis moest gaan en moest gaan genieten van de kerstdagen. 1 Dag later op eerste kerstdag was mijn kleintje dood. Op tweede kerstdag moest ik bevallen, even na middernacht op 27 december kwam toen mijn mooie, kerngezonde mannetje stil op de wereld. Als de gyn de moeite had genomen om een echo te maken had mijn mannetje nu nog geleefd. De knoop in zijn navelstreng was duidelijk te zien op de echo!!! Ik heb nooit weer kunnen genieten van de kerstdagen. Hij zou in januari naar school gaan. In plaats daarvan ga ik nu straks heen voor een echo. Ik zie er heel erg tegen op...

Ach, meis.... Wat verschrikkelijk om mee te maken. Kippevel! Snap heel goed dat je er tegenop ziet :(
Misschien volgende keer toch maar een andere gyn eisen. Dit brengt onnodige stress met zich mee.

Heel veel sterkte zometeen.... Denk aan je!

Liefs Anna

Wat een ontzettend naar verhaal. Ik snap dat je er veel moeite mee hebt, en persoonlijk zou ik denk ik ook een ander vragen. Maar als je het aan kunt, dan zou ik het wel even aantippen, zodat hij ook weer even weet dat jij dit bent en dat hij een beetje rekening met je kan houden. Of van te voren met de assistente overleggen dat je er moeite mee hebt, dan kan zij hem inlichten en hoef je t zelf niet te doen.

Sterkte meis. Wenser

Ik ben met mijn verstand op nul gegaan. Hij herkende mij niet, wist ook niet meer dat hij mij had ingeleid 4 jaar geleden. Ik heb zo dapper mogelijk alleen gedacht aan het goede doel waar ik voor kwam. Heb mijn mooie eitje mogen bewonderen en ben weer weg gegaan. Mijn man en ik mogen nu "klussen"...

Bedankt voor alle lieve woorden. Ben blij dat ik me hier heb aangemeld.

Wat sterkt van jou zeg. Mag je trots op zijn! Nu maar hopen dat dit mooie eitje m wordt.
Heb je wel kinderen/ een kindje of is dit sinds 4 jaar geleden de eerste?
Heftig verhaal hoor van je. Ik moet er even van slikken.
Duimen op een goede ronde dit keer.
Wenser

@ Wenser,

Nadat we ons mannetje waren verloren raakte ik vrij vlot zwanger. Het was een hele spannede zwangerschap met veel angsten en tranen. Toen ik te horen kreeg tijdens de 20 weken echo dat het weer een jongetje was was ik helemaal van de kaart. Ik was zo bang dat de geschiedenis zich zou herhalen. 10-3-10 kregen we een prachtige zoon. Vorig jaar november heb ik na 3 maanden weer een MK gehad en nu zijn we een jaartje aan het proberen.

Terug
Bovenaan