zo mooi.....om te zien

A

Anoniem

Guest
Nick was gisteren helemaal geconcentreerd bezig om het labeltje van zijn knuffel vast te pakken.
Met zijn wijsvinger en duim heel voorzichtig. Ik vind dat geweldig om te zien, elke dag ontdekt hij weer wat nieuws.

prachtig he, die geconcentreerde blik. yanick kan dat ook zo, vol concentratie met een pieterig klein iets bezig zijn: Papa's vinger, een labeltje, zijn eigen truitje, mama's lippen, een doekje op de bank. Echt alles wordt vol overgave bestudeerd en ontdekt.

Danny heeft dit nog steeds met zijn eigen handjes. Die vind hij volgens mij wel zo vreselijk bijzonder. Hij kan daar echt heel geconcentreerd naar blijven kijken en is daar ook heel zoet mee.

Echt heel vertederend om te zien.

groetjes irene

Da's ook toevallig ... ik zat gister te denken dat ik hier een topic over moest plaatsen hahaha. Maar Bram heeft ook het etiket van zijn mobiel boven zijn box ontdekt. Er hangt in het midden een langer ding en hier zit een etiket aan. Met veel moeite had hij hem te pakken (hij probeerde het al een paar dagen hahaha), maar toen ging hij er letterlijk aan hangen met twee handen ... oeps ... ik was net op tijd, want die mobiel houdt geen 8 kilo !!! Ik heb dat lange ding maar even naar boven eromheen gedaan. Hij kan er niet meer bij ... Bram balen hahaha

Terug
Bovenaan